c0nSi Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Det er hva som står under "Enhetsbehandling". Jeg har googlet det, og lastet ned alle typer forskjellige drivere som liksom skal funke. Har tom. lastet ned SP1, SP2 ... Hovedkortet er Genuine Intel® Desktop Board D925XECV2 . Jeg har ikke hatt problemer med det før, jeg formaterte og instalerte Windows XP Home på mandag. PC'n finner ikke "audiodevice" når jeg prøver å spille av med WMP eller andre spillere. Noen som har hatt problemer før eller vet noe? Takk for svar. Endret 13. april 2006 av c0nSi Lenke til kommentar
c0nSi Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 opp. trenger dere mer info? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 har du lastet ned chipsetdrivere til hovedkortet? Lenke til kommentar
c0nSi Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Det har jeg. Lastet ned "Chipset ID" som fant ut at Chipsetet jeg har er "Intel® 945P Express Chipset family" Lastet ned driveren til den her ; http://downloadfinder.intel.com/scripts-df...45&submit=Go%21 prøvde å installere, men fikk beskjed om at det var installert fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå