raysv Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Heisann, Da jeg nettop var på ferie, og selvfølgelig klarte å miste kamraet den siste kvelden så må jeg nok ha meg et nytt. Jeg hadde fra før av Sony Cybershot P120 og må si meg knallfornøyd med dette. Det jeg ser nå at det nyeste til Sony, hvertfall i den serien er P200, men det er jo snart et år gammelt. Noen som veit når Sony pleier å ha nye slipp av kamraer?? Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Sony har akkurat sluppet en masse kameraer. Den nye W-serien overtar etter den gamle W-serien og P-serien. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 okay, stusslig greier. P serien hadde jo et mye greiere utseende. W50 osv ser en god del mer klumpete ut. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ikke så rart egentlig, hvis du husker på at stor skjerm er det som selger om dagen. Det er ikke plass til større skjerm enn den som er på p200 på et slikt type kamera. Men for all del. Hvorfor kjøper du ikke P200? Den er da like bra selv om den er 1 år gammelt. Kjøpte selv et slikt for 2 mnd siden i gave, er det beste kompaktkameraet jeg har brukt noen gang ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå