abene Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Surf uten nettforbindelse Programvaren og tjenesten Webaroo gjør at du kan "surfe" på nettet uten at PCen din er tilknyttet Internett. Du laster ned deler av Internett, og besøker disse nettsidene senere offline. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nå har jeg ikke testet dette programmet spesielt, men det finnes jo allerede et HAV av programmer som kan laste ned websider? Også freeware...? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Og internett er vel ikke så spennende om du kun kan gå på sider du har vært før, om du kan ikke laste opp og om sidene ikke oppdateres? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Det kan vere greit å laste ned f.eks anmeldelser, guider eller liknande som du aldri har hatt tid til å lese tidlegare. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dette er noe av det teiteste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hehe, det blir jo like morsomt som å surfe på Cachen i browseren din. Aldri oppdatere sidene. Får i det minste lest Nettavisen skikkelig nøye. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Virker jo helt håpløst, den kan jo ikke cache dynamiske websider som php, asp eller jsp. Hvor mange siter bruker ikke et eller annet script språk på serversiden? I tillegg kan den ikke cache flash, lyd og video. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Virker jo helt håpløst, den kan jo ikke cache dynamiske websider som php, asp eller jsp. Hvor mange siter bruker ikke et eller annet script språk på serversiden? I tillegg kan den ikke cache flash, lyd og video. 5914732[/snapback] For noe tull? Ingenting som sier at programmet som står for å laste ned nettsidene må respektere no-cache headeren. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nei, men de sier jo selv på FAQ'en sin at det kan bli problemer å laste ned serverside script sider. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Ganske fint produkt, men det er nok ikke noe for meg. De sidene jeg vil ha tilgang til på påskefjellet er sider som denne (forum og nettaviser) og da nytter det ikke noe med et slikt program. Og for andre sider som jeg har litt interesse av å lese bruker jeg somofteste å finne på Google og jeg regner med at dette programmet hverken har en effektiv søkemotor eller finner fram til alle mulige typer søk jeg kunne hatt interesse av å søke på, på Google. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Dette minner meg om wwwoffle som har eksistert siden 1997. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå