abene Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Bruk av søkeresultater En ny undersøkelse viser at brukere pleier ikke å bla lenger enn til side tre i et søkeresultat når de søker på Internett. De fleste bruker kun den første siden i et søkeresultat. Les artikkelen her Lenke til kommentar
laerda Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kjenner meg godt igjen i undersøkelsen. Når jeg søker på Google, så finner jeg stort sett det jeg leter etter blant de første treffene, så hvorfor bla videre? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Er ikkje overraska over dette resultatet. Poenget med ein god søkemotor er vel å finne det du leitar etter med ein gong, og dermed sleppe å leite igjennom fleire sider med treff. Skal tru korleis folk kjem til å like måten resultatet presenteres på med Live.com (alle treffa er på ei side som lastes automatisk etterkvart som du går lenger nedover på sida). Personleg syns eg dette er ein betre måte å gjere det på. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Synes ikke det var helt overaskende. Søkemotorene har jo blitt mye bedre de siste årene og brukerne har blitt mye flinkere til å bruke dem også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå