Gå til innhold

Kan jeg se bilde på TV?

k1mzor

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har ett NVIDIA GeForce 6600 GT Skjermkort. Så jeg lurte på om jeg kunne koble en kabel fra skjermkortet, til tv'en, slik at jeg kunne se det som skjedde på skjermen på Tv'en. Isåfall, hvilken kabler trenger jeg?

- Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger

5926462[/snapback]

Hvor skal denne kobles til tv? Har bare mulighet til å koble scart på tven. da må denne gå igjennom en scart.
Lenke til kommentar
scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger

5926462[/snapback]

Hvor skal denne kobles til tv? Har bare mulighet til å koble scart på tven. da må denne gå igjennom en scart.

5926610[/snapback]

Kontaktene passer bare en vei... så det er bare å pröve

Lenke til kommentar

Det du trenger er en slik kabel som Dr.Ittsekk har lagt ved bilde av. Den ene enden har scart som du ser, og skal kobles til tven. Den andre enden har lyd (som du kobler til på lydkortet eller hovedkortet samt s-video som skal kobles til skjermkortet. Du kan knapt gjøre det galt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...