k1mzor Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei. Jeg har ett NVIDIA GeForce 6600 GT Skjermkort. Så jeg lurte på om jeg kunne koble en kabel fra skjermkortet, til tv'en, slik at jeg kunne se det som skjedde på skjermen på Tv'en. Isåfall, hvilken kabler trenger jeg? - Kim Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 En slik vil gjøre jobben. S-video med 3,5 mm stereoplugg til Scart-kontakt. In/out bryter. http://www.clasohlson.no/ Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Svart/hvitt på TV-ut artikkelen viser en del tips (ikke bare svart/hvitt problemer). Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Hvor skal jeg plugge inn alle pluggene? Scarten skal vell på Tv'en. Slenger med ett bilde der dere får se baksiden av skjermkortet mitt. BILDET Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hvorfor ikke bare en kabel som er S-Video i begge ender F.eks Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger 5926462[/snapback] Hvor skal denne kobles til tv? Har bare mulighet til å koble scart på tven. da må denne gå igjennom en scart. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger 5926462[/snapback] Hvor skal denne kobles til tv? Har bare mulighet til å koble scart på tven. da må denne gå igjennom en scart. 5926610[/snapback] Kontaktene passer bare en vei... så det er bare å pröve Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Ok. Om jeg bestiller en SLIK Kabel, og en SLIK scart. Vil jeg få lyd da? Og blir det farger i bildet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ok. Om jeg bestiller en SLIK Kabel, og en SLIK scart. Vil jeg få lyd da? Og blir det farger i bildet? 5929749[/snapback] Du vil ikke få lyd med de to kablene. Da trenger du en slik en også. Men farger skal det bli. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Ok. Men om du ser på bildet som jeg tok bak skjermkortet HER så ser du helt til høyre, der kan jeg bare plugge inn en ledning. Skal jeg da koble lyd ledningene bakpå lydkortet? Lenke til kommentar
mozzdart Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 HeHe spørs jo om du har Tv uttak, på sjermkorte. ikke alle som har dt så javascript:emoticon('') smiliejavascript:emoticon('') smiliejavascript:emoticon('') smilie XD Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det du trenger er en slik kabel som Dr.Ittsekk har lagt ved bilde av. Den ene enden har scart som du ser, og skal kobles til tven. Den andre enden har lyd (som du kobler til på lydkortet eller hovedkortet samt s-video som skal kobles til skjermkortet. Du kan knapt gjøre det galt. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 16. april 2006 Forfatter Del Skrevet 16. april 2006 Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 S-Video kabel + Lyd-kabel. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Jeg har bestilt en slik som Dr.Ittsekk foreslo. S-video med 3,5 mm stereoplugg til Scart-kontakt. In/out bryter. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 HeHe spørs jo om du har Tv uttak, på sjermkorte. ikke alle som har dt så javascript:emoticon('')smiliejavascript:emoticon('') smiliejavascript:emoticon('') smilie XD 5931596[/snapback] Da kjøper man et Skjermkort med S-vidoe utgang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå