Republic3D Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Veldig imponert over bildene dine.. Til stor inspirasjon for meg og sikkert mange andre. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Takk igjen folkens, veldig hyggelig med slik respons. Edit: Forøvrig enig i at det ble litt mange bilder. Det er noe jeg også har syndet med, men det er jo så mye man ønsker å vise frem.Likevel hadde du vært mer tjent med å imponere oss over flere omganger med disse bildene. Håper ikke du er tom for gode innslag nå 5915018[/snapback] Jeg tenkte at siden dette var første gang jeg skulle vise frem noen bilder her, at jeg skulle mer presentere meg selv mer enn å få kritikk på bildene. Det var derfor det ble såpass mange, men det ble kanskje litt væl. Har nok et par bilder til på lur ja. Heisan. Masse flotte bilder og vanskelig å kommentere alle som flere har sagt. Har jo min favoritt, nemlig tiger'n................bra bilde. Tarebildet var også veldig bra. Kanskje fra Lofoten? Uv-bilder er det ikke så mange av her............keep up the good work. 5915230[/snapback] Jeg skjønner godt at det er din favoritt, du var jo tross alt bare et par meter fra meg når jeg tok det. Tarebilde er fra Lofoten ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå