Gå til innhold

Vifteløst og stabilt s939 PCI-e Hovedkort

miCro

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke fulgt spesielt godt med på hva som har skjedd på hovedkort-arenaen siden jeg oppgraderte pcen for halvannet år siden, og siden jeg føler det er på tide å oppgradere pcen igjen, trenger jeg noen tips.

Kravene mine til et hovedkort er at det er vifteløst og stabilt. Det bør også fungere bra i lag med en AMD Athlon 64 X2 4200+ og like OCZ ram (nærmere bestemt disse) samt et XFX 7900 GT skjermkort. Har ingen umiddelbare planer om å kjøpe inn et ekstra skjermkort for å kjøre de i SLI, men SLI muligheter er absolutt ingen ulempe. Skal ikke overklokke.

Jeg skal ikke gjøre noen innkjøp før om et par måneder, så om noe nytt står på trappene som lever opp til kravene mine over er det bare å si ifra om slikt også.

Kan være fleksibel når det kommer til pris. Betaler gjerne litt ekstra for god kvalitet.

Har dere noen forslag til meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk sett en litt på det hovedkortet, men er litt skeptisk pga. problemer med støy i lydutgangene og problemer med live-BIOS update. Et kort med en såpass stiv pris bør ikke ha slike problemer. Spesielt dette med støy på lydutgangene er totalt uakseptabelt for min del.

Lenke til kommentar

Premium kortet har jeg også sett litt på, men det går rykter om at kortet er veldig kresen på hva du kobler det sammen med. Er det noen som har prøvd dette kortet ilag med OCZ brikkene jeg linker til over? Eventuelt vet om noen tilsvarende brikker som fungerer knirkfrikk sammen med dette kortet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...