Gå til innhold

TG06: Dag 1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Like kjekt i år også. :)

Det var forresten alt for varmt å ligge på tribunen og sove, og nesten litt for kaldt ute i teltet. :p

Lenke til kommentar

Det var veldig kjekt med forhåndsregistrering, og nettet har vært supert!

Eneste negative sålangt er at noen stjelte madrassen min mens jeg var ute å tok en røyk, så nå venter jeg på at det blir en madrass ledig så fort kamerater er ferdig å sove. :sleep:

Endret av Ullsokk
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det var veldig kjekt med forhåndsregistrering, og nettet har vært supert!

Eneste negative sålangt er at noen stjelte madrassen min mens jeg var ute å tok en røyk, så nå venter jeg på at det blir en madrass ledig så fort kamerater er ferdig å sove.  :sleep:

5913068[/snapback]

Hvis du legger fra deg sengetøy og går vekk, så kommer crew og rydder det vekk. Så det er nok ikke stjelt, forhåpentligvis finner du den i en av haugene der de samler sengetøy. :p

Lenke til kommentar

Dette er jo litt off-topic kanskje, men synes likheten mellom denne "Tord" og Tor Henning er slående! Tvillingbroren hans kanskje?

Ellers må jeg si meg enig i det du skriver @kd, nå har ikke jeg vært her tidligere, men siden vi ikke opplevde ustabilt nett må det jo utvilsomt være den beste åpninga noensinne.

EDIT: Kunne sagt det til deg, men noe OnTopic måtte jeg jo skrive...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Årets TG har gått utmerket på alle vis!

Veldig bra og stabilt nettverk, koselige folk, bra med musikk og folk koser seg!

Var på på to seminar i går kveld, med KRIPOS og Demo-koding for "noobs". Var veldig lærerikt!

Er VELDIG fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...