Navido Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei Jeg har et enkelt spørsmål: Jeg har to mapper; Mappe 1 og i Mappe 1 har jeg Mappe 2 og i denn har jeg en fil og i denne skal jeg skrive include. Jeg skal inkludere en fil i Mappe 1. Hvordan blir stien her når filen jeg skal inkluderer heter funksjoner.php? Takk Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hei Jeg har et enkelt spørsmål: Jeg har to mapper; Mappe 1 og i Mappe 1 har jeg Mappe 2 og i denn har jeg en fil og i denne skal jeg skrive include. Jeg skal inkludere en fil i Mappe 1. Hvordan blir stien her når filen jeg skal inkluderer heter funksjoner.php? Takk 5912864[/snapback] forstår jeg deg rett når du har en fil i mappe2 som skal inkludere en fil i mappe1 (et nivå over)? da blir det include('../funksjoner.php'); Eller du kan lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=562646&hl= Om inkludering av filer uten å måtte tenke på ../../ eller nivå opp/ned/bort/til siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå