samye83 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Den blokka di som du har valg er ganske restrektiv, så jeg tror at den har en form for dyser ja. Men vet ikke om de har dyser som er like trange som dysene til stormblokka. Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Den blokka di som du har valg er ganske restrektiv, så jeg tror at den har en form for dyser ja. Men vet ikke om de har dyser som er like trange som dysene til stormblokka. 5922776[/snapback] Ok, hmm Noen andre som vet noe om cuplex PRO? Ble litt i tvil nå. Har ikke lyst å crappe vannkjølingen. Petter Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Fikk nettopp bekreftelse angående cuplex PRO, den har ikke dyser Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Det betyr: Jeg kan bruke Uv-tilsetning? PS: hva med GPU blokka? Petter Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Ut fra det bildet som har den ikke dyser i det hele tatt. Så det bør gå bra, dessuten pleier det ikke å være dyser på gpublokker. Og ja, du kan trygt bruke uv tilsetning. Endret 15. april 2006 av samye83 Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Chase, er du sikker på at det er en cuplex pro og ikke en cuplex xt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hvis det er den på bildet du skal ha så er det ikke pro men xt, og den har dyser. Uv tilsetning er noe dritt når man har dyser har jeg funnet ut..."gule fine kviser i dysene", så klart du kan bruke uv, det slår ikke mye ut på tempen, men den må renses av og til. Restrektiv skal du ikke tenke så mye på den blokka du har valgt er ypperlig med en bra pumpe og 3\8 slanger eller mindre. Har brukt den blokka du har bilde av og den er meget god, er en av AC beste cpu blokker. Og hvis det er pro så er det ikke dyser. UV farger av seg uansett, men det er ikke så mye dritt når den kke har dyser. Endret 15. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Chase, er du sikker på at det er en cuplex pro og ikke en cuplex xt? 5922806[/snapback] Jeg er dønn sikker på at det er en XT, sorry, glemte meg. Hvis det er den på bildet du skal ha så er det ikke pro men xt, og den har dyser. Uv tilsetning er noe dritt når man har dyser har jeg funnet ut..."gule fine kviser i dysene", så klart du kan bruke uv, det slår ikke mye ut på tempen, men den må renses av og til. Restrektiv skal du ikke tenke så mye på den blokka du har valgt er ypperlig med en bra pumpe og 3\8 slanger eller mindre. 5922815[/snapback] Det er en XT jeg skal ha ja. Så edit: har cuplex XT dyser? Petter Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) yupp, den har dyser som sagt har hatt den selv. Du kan trygt bruke UV men du må passe på å rense den..det er bare å passe på om tempen stiger noe uvanlig høyt osv. Det er faktisk high end blokka til AC. Endret 15. april 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 yupp, den har dyser som sagt har hatt den selv. Du kan trygt bruke UV men du må passe på å rense den..det er bare å passe på om tempen stiger noe uvanlig høyt osv. Det er faktisk high end blokka til AC. 5922825[/snapback] Høres bra ut, når jeg skal rense den er det bare til å skru den fra hverandre? Petter Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Yupp, og når du er ferdig med å rense den passe på at alt sitter godt sammen..vet ikke om det følger med den umbrako nøkkelen man trenger, men du trenger ihvertfall en liten spesiell nøkkel Du ser det nå du får den. Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Yupp, og når du er ferdig med å rense den passe på at alt sitter godt sammen..vet ikke om det følger med den umbrako nøkkelen man trenger, men du trenger ihvertfall en liten spesiell nøkkelDu ser det nå du får den. 5924683[/snapback] Har drevet med terrengsykling så har full peiling på umbrako Petter Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 gleder meg til å høre når du får den opp. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Yupp, og når du er ferdig med å rense den passe på at alt sitter godt sammen..vet ikke om det følger med den umbrako nøkkelen man trenger, men du trenger ihvertfall en liten spesiell nøkkelDu ser det nå du får den. 5924683[/snapback] Har drevet med terrengsykling så har full peiling på umbrako Petter 5925476[/snapback] *Superpirkemodus*: Skrue- nøkkeltypen heter uNbrako, men mange skriver svært ofte feil, med "m" i stedet. Blokka er forøvrig svært enkel å demontere og remontere. Bar pass på at O-ringen(e) ligger riktig på plass i respektive spor, før skruene strammes til. Har du en gammel tannbørste til disposisjon ifbm rengjøring, så er den et meget god hjelpemiddel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Takk er litt redd for å skrive feil, her er så mange som retter deg Men godt å se at det bare var skrivefeilen som var gale :!: Lenke til kommentar
chase Skrevet 15. april 2006 Forfatter Del Skrevet 15. april 2006 Yupp, og når du er ferdig med å rense den passe på at alt sitter godt sammen..vet ikke om det følger med den umbrako nøkkelen man trenger, men du trenger ihvertfall en liten spesiell nøkkelDu ser det nå du får den. 5924683[/snapback] Har drevet med terrengsykling så har full peiling på umbrako Petter 5925476[/snapback] *Superpirkemodus*: Skrue- nøkkeltypen heter uNbrako, men mange skriver svært ofte feil, med "m" i stedet. Blokka er forøvrig svært enkel å demontere og remontere. Bar pass på at O-ringen(e) ligger riktig på plass i respektive spor, før skruene strammes til. Har du en gammel tannbørste til disposisjon ifbm rengjøring, så er den et meget god hjelpemiddel. 5926195[/snapback] Ja, i den dype underbevissteheten visste jeg det. Jeg er bare et menneske Det er notert skrue, tannbørste. Og O-ringene også, det er jo det som gjr den tett Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå