MiSP Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du trenger ikke å ha Porphyric Hemophilia for å bli vampyr heller. Du kan bare få en melding om at du blir bitt. Jeg har fått den to ganger. 8182114[/snapback] Joda, men det er når du får den meldingen at du får sykdommen, er det ikke? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Nei, du blir vampyr med en gang, ingen tredagers periode. Jeg fikk meldingen uten å så mye som å ha sett en vampyr. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Og det var ingen mistenkelige personer i Dark Brotherhood som snakket om å gi deg sine "mørke evner"? Edit: Har du en save rett før du ble vampyr (under tre dager), slik at du kan sjekke hvorvidt du hadde sykdommen? Endret 20. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Arang Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nei, men jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke hadde det. Jeg kan i hvert fall ikke huske å ha sett meldingen eller i det hele tatt å ha møtt en eneste vampyr. Det er så klart litt rart at jeg er den eneste som opplever det. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Kanskje du har en liten bug et sted? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Mulig, men det har skjedd to ganger. Jeg sjekket forresten de savene jeg hadde, og ingen av dem hadde Porphyric Hemophilia. Problemet er til å leve med uansett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 jeg har vært vampyr, det er SINNSYKT irreterende, en gang brøt jeg meg inn i et hus om dagen med lite liv(+ ingen healing potions), hvis jeg gikk ut døde jeg,hvis jeg ble inne drepte den personon inne i huset meg eller så måtte jeg loade sinnsykt lagt tilbake. (heldigvis ville ikke pesonen drepe meg hvis jeg snakket med han/hun vært 10sek så jeg kunne redde meg med "heal minor wounds" og løpe til en hule) jeg ble lettet da jeg ble kvitt vampyrismen! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Bob_mafia : Du har jo charm som vampyr som gjør alle til din bestevenn. I tillegg er det bare å finne en skygge og gjemme deg der... (Om du er en tyv med mye sneak) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) funka ikke med skygge hos meg, og hun angrep meg om jeg hadde mye sjarm eller ikke.......... åja du tenker på å gjemme seg i huset ja......Nei, jeg har ikke mye sneak for jeg er snill Endret 21. mars 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Nei, jeg har ikke mye sneak for jeg er snill 8206685[/snapback] En snill vampyr? Say no more. Endret 21. mars 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 jeg ble bitt da jeg sov ute og viste ikke at jeg kunne drikke potions o.l, sikkert fordi jeg var trøtt og ikke gadd å lese popup-en Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei, nettop blitt smittet av vampyrsykdommen, drukket "poison of cure disease" og bedd i kirken ved weynon priory. Venta 3 dager for å se om jeg ble hadde fått sykdommen, og det hadde jeg. Hva gjorde jeg galt? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Se først og fremst hvilke magiske effekter du har på deg. Sykdommen du må kvitte deg med heter "Porphyric Hemophilia". Jeg aner ikke hva som har gått galt, høres ut som en bug, men det er i alle fall den sykdommen som skal vekk. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei, nettop blitt smittet av vampyrsykdommen, drukket "poison of cure disease" og bedd i kirken ved weynon priory. Venta 3 dager for å se om jeg ble hadde fått sykdommen, og det hadde jeg. Hva gjorde jeg galt? 8436494[/snapback] Kan jo være du allerede var blitt vampyr, og da hjelper det ikke med cure disease potions eller å be i kirken. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Samme her, gikk tilbake til en save rett før jeg ble smitta. Ble smitta på nytt men ingen ting funka. Jeg hadde active quest med Thiefs Guild.. Kansje derfor.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 me dont like to be a vampire :/ me like sun Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er også vampyr nå, har fått en sånn ring akkuratt slik at jeg kan se i mørket hele tida, så da betyr det at jeg kan sove om dagen, og vente til natten legger seg! 6007218[/snapback] Har du fått den ringen fordi du ble en vampyr eller har du funnet en Night Eye Ring et sted? Hvis du har funnet den et sted vil jeg gjerne vite hvor. Please? 6008510[/snapback] Jeg har også en slik en, Base Ring of Night-Eye, men jeg tror den er random loot. Jeg fant den i en eller annen hule, jublet nærmest av glede da jeg fant den. 6008607[/snapback] Husker du sånn tilfeldigvis hva den hulen heter..? Leita rundt overalt etter en sånn ring og har enda ikke funnet en.. 6008674[/snapback] Det er ganske enkelt og lage en night-eye ring, skaff deg en grand soul gem med grand soul i, kjøpe en billig night eye spell, og enchant ringen med night-eye, når du bruker grand så får den constant effect, billig og tidssparende Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du bør vel ikke bruke en grand soul til det, du klarer deg tross alt med petty. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 jeg har levert alle idgridiensene og hun har bedt meg om å vente i 24 timer. jeg kom til bake 24 timer etter men hun er ikke der. jeg har til sammen ventet nå i 3 dager! hva er feilen? :S Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 nevermind. etter 4 dagers venting kom hun endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå