Gå til innhold

TES: En liten vampyr guide *Spoiler*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det var ingen mistenkelige personer i Dark Brotherhood som snakket om å gi deg sine "mørke evner"? :p

 

Edit: Har du en save rett før du ble vampyr (under tre dager), slik at du kan sjekke hvorvidt du hadde sykdommen?

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

jeg har vært vampyr, det er SINNSYKT irreterende, en gang brøt jeg meg inn i et hus om dagen med lite liv(+ ingen healing potions), hvis jeg gikk ut døde jeg,hvis jeg ble inne drepte den personon inne i huset meg eller så måtte jeg loade sinnsykt lagt tilbake.

(heldigvis ville ikke pesonen drepe meg hvis jeg snakket med han/hun vært 10sek

så jeg kunne redde meg med "heal minor wounds" og løpe til en hule)

 

jeg ble lettet da jeg ble kvitt vampyrismen!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Hei, nettop blitt smittet av vampyrsykdommen,  drukket "poison of cure disease" og bedd i kirken ved weynon priory. Venta 3 dager for å se om jeg ble hadde fått sykdommen, og det hadde jeg. Hva gjorde jeg galt?

8436494[/snapback]

 

Kan jo være du allerede var blitt vampyr, og da hjelper det ikke med cure disease potions eller å be i kirken.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg er også vampyr nå, har fått en sånn ring akkuratt slik at jeg kan se i mørket hele tida, så da betyr det at jeg kan sove om dagen, og vente til natten legger seg! :)

6007218[/snapback]

Har du fått den ringen fordi du ble en vampyr eller har du funnet en Night Eye Ring et sted? Hvis du har funnet den et sted vil jeg gjerne vite hvor. Please?

6008510[/snapback]

Jeg har også en slik en, Base Ring of Night-Eye, men jeg tror den er random loot. Jeg fant den i en eller annen hule, jublet nærmest av glede da jeg fant den.

6008607[/snapback]

Husker du sånn tilfeldigvis hva den hulen heter..? Leita rundt overalt etter en sånn ring og har enda ikke funnet en.. :cry:

6008674[/snapback]

 

 

:roll: Det er ganske enkelt og lage en night-eye ring, skaff deg en grand soul gem med grand soul i, kjøpe en billig night eye spell, og enchant ringen med night-eye, når du bruker grand så får den constant effect, billig og tidssparende :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...