Gå til innhold

TES: En liten vampyr guide *Spoiler*

Anbefalte innlegg

Meget bra skrevet.Og til dere som synes det er vanskelig å være Vampyr bør prøve å være det i Morrowind.  :)  Mere utstøtt kan du ikke bli.

7520040[/snapback]

Merket det, det var ganske begrenset hva du kunne gjøre / hvor du kunne bevege deg ja.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Har oppgradert pcen min nå så jeg begynte å spille oblivion igjen. Uheldigvis mistet jeg alle savene fra sommer :(, men nå er jeg tilbake for fullt.

Var i den vampyr hulen øst for universitetet i IMperial city og ble smittet av en vampyr, nå får jeg bare vente på premien min, ;).

Lenke til kommentar

Jeg har blitt ufrivillig bitt av en vampyr i søvne. Litt morsomt i grunn siden jeg skulle sove i 24 timer så våknet figuren min opp av en vondt drøm. Gikk ut i sola og så det kom røyk ut av meg...

Men du mener jeg kan bare gå til kirka så blir jeg kurert? Jeg har ikke lyst til og være vampyr nå. Det ødelegger mye for de questene jeg er i.. Takk for svar

Lenke til kommentar

jeg prøvde og gå inn i kirken, trykke på alteret you name it men fikk beskjed at jeg kunne bare snu og glemme og bli healet. No i den duren.

Så nå må jeg ta den utrolige lange questen, ikke nok med det hu dama ber meg finne disse tomme Soul Gems som er drit vanskelig og få tak i. Bruker alt for lang tid for og finne denne kuren.. At dem kunne være så dumme og ødelegge spillet på denne måten. Jeg har brukt mye tid på og lage denne Karakteren. å nå orker jeg bare ikke mer og fikse "vampyr sykdommen" som jeg først ikke ville ha..

Tusen takk for at dem greide og ødelegge for meg. Orker ikke oblivion mer, blir for mye dødtid og fikse noe så dumt.

Lenke til kommentar

Det er i grunnen ganske latterlig at det er umulig å unngå å bli vampyr på et eller annet tidspunkt. Jeg ble bare bitt i søvne, prøvde å reloade, sove et annet sted, alt. Ingen effekt.

Så nå blir det slutt på intens raiding av slottene og ut for å finne hvitløk. Du, som jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Etter det øyeblikket du har blitt smittet med Porphyric Hemophilia (jøss, jeg husker det der i hodet nå) teller spillet tre dager (72 timer), og deretter blir du vampyr neste gang du sover. Hvis du er på 71 timer og sover i 2 timer, så blir du vampyr. Innenfor disse tre dagene kan du kurere det som en hvilken som helst annen sykdom (Cure Disease, be i templer, etc.), men etter dette er det ikke noe håp annet enn å ta det langtrekkelige oppdraget. For Xbox 360-eiere, that is. PC-folk kan slippe unna med en konsollkode.

Lenke til kommentar

Jepp, har alltid kurert Porphyric Hemophilia (takk gud og bill gates for cut'n paste :p ) ved første anledning, *før* det rekker å utvikle seg. Etter at jeg fikk cure disease spell har jeg blitt smittet opptil 3-4 ganger før en dungeon er ferdig renset :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...