MiSP Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Meget bra skrevet.Og til dere som synes det er vanskelig å være Vampyr bør prøve å være det i Morrowind. Mere utstøtt kan du ikke bli. 7520040[/snapback] Merket det, det var ganske begrenset hva du kunne gjøre / hvor du kunne bevege deg ja. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Har oppgradert pcen min nå så jeg begynte å spille oblivion igjen. Uheldigvis mistet jeg alle savene fra sommer , men nå er jeg tilbake for fullt. Var i den vampyr hulen øst for universitetet i IMperial city og ble smittet av en vampyr, nå får jeg bare vente på premien min, . Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 hva heter den hula? 8087063[/snapback] Memorial Cave. Har oppdaget tre vampyrer der inne. De har jævla bra våpen, så hvis du dreper dem får du sterke, magifulle og dyre våpen, Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Sikker på at det ikke er nivåstyrt, da? At du får gode ting i høy level, men dårlige ting i lav level? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Jeg har blitt ufrivillig bitt av en vampyr i søvne. Litt morsomt i grunn siden jeg skulle sove i 24 timer så våknet figuren min opp av en vondt drøm. Gikk ut i sola og så det kom røyk ut av meg... Men du mener jeg kan bare gå til kirka så blir jeg kurert? Jeg har ikke lyst til og være vampyr nå. Det ødelegger mye for de questene jeg er i.. Takk for svar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 Hvis du først har blitt vampyr, så må du gjennom en lang quest for å kurere den. UESP har en guide, sjekk gjerne stickyen for linker. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 jeg prøvde og gå inn i kirken, trykke på alteret you name it men fikk beskjed at jeg kunne bare snu og glemme og bli healet. No i den duren. Så nå må jeg ta den utrolige lange questen, ikke nok med det hu dama ber meg finne disse tomme Soul Gems som er drit vanskelig og få tak i. Bruker alt for lang tid for og finne denne kuren.. At dem kunne være så dumme og ødelegge spillet på denne måten. Jeg har brukt mye tid på og lage denne Karakteren. å nå orker jeg bare ikke mer og fikse "vampyr sykdommen" som jeg først ikke ville ha.. Tusen takk for at dem greide og ødelegge for meg. Orker ikke oblivion mer, blir for mye dødtid og fikse noe så dumt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Angående ringen fikk jeg den når jeg gjorde et par quest for Thifs Guild. Enten oss de monkene på fjelltoppen. Eller på slutten bnår du skal finne den "kula" for thifs guild inne Blind Monks sin hule.. (Night Eye Ringen) Lenke til kommentar
Arang Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er i grunnen ganske latterlig at det er umulig å unngå å bli vampyr på et eller annet tidspunkt. Jeg ble bare bitt i søvne, prøvde å reloade, sove et annet sted, alt. Ingen effekt. Så nå blir det slutt på intens raiding av slottene og ut for å finne hvitløk. Du, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 ...Tusen takk for at dem greide og ødelegge for meg. Orker ikke oblivion mer, blir for mye dødtid og fikse noe så dumt. 8174857[/snapback] Du kan da ta konsollen i bruk: player.additem 000977e4 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 spiller på xbox360.... men takk for tipset Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ok. Jeg brukte selv konsollen da jeg ble rammet ufrivillig av vampyrisme. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ufrivillig? Er det mulig? Har blitt smittet *mange* ganger men sånt blir man jo kvitt lett med en cure disease potion... Faktisk ble jeg lei av å skaffe/lage cure disease potions så jeg skaffet meg et cure disease spell. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Kureres vampyrisme med cure disease potion? Sikker på det ikke er andre sykdommer du har kurert med cure disease? Endret 17. mars 2007 av Frijazz Lenke til kommentar
Arang Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Det er mulig at spillet bestemmer seg for at neste gang du sover blir du vampyr, uansett hva du gjør. Da er det heller ingen 3-dagers periode å kurere sykdommen på, det er rett ut for å samle soul gems. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Etter det øyeblikket du har blitt smittet med Porphyric Hemophilia (jøss, jeg husker det der i hodet nå) teller spillet tre dager (72 timer), og deretter blir du vampyr neste gang du sover. Hvis du er på 71 timer og sover i 2 timer, så blir du vampyr. Innenfor disse tre dagene kan du kurere det som en hvilken som helst annen sykdom (Cure Disease, be i templer, etc.), men etter dette er det ikke noe håp annet enn å ta det langtrekkelige oppdraget. For Xbox 360-eiere, that is. PC-folk kan slippe unna med en konsollkode. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jepp, har alltid kurert Porphyric Hemophilia (takk gud og bill gates for cut'n paste ) ved første anledning, *før* det rekker å utvikle seg. Etter at jeg fikk cure disease spell har jeg blitt smittet opptil 3-4 ganger før en dungeon er ferdig renset Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Ja, slik å forstå. Cure Disease har jeg alltid med meg. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du trenger ikke å ha Porphyric Hemophilia for å bli vampyr heller. Du kan bare få en melding om at du blir bitt. Jeg har fått den to ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå