mkon Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har skrudd opp en dell inpsiron 2200 og skulle sette inn et Broadcom wi fi kort der. Da jeg skal sette inn finner jeg kun en leding, den som skal til signalet. Men fra den datan jeg tok den gikk det en plugg inn på AUX også.....trenger jeg denne ller ikke....den er jo ikke i dell`en.? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Sikker på at den bare ikke har gjemt seg litt en eller annen plass da? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Nei er slik på 4 dell maksiner jeg har sett på. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har du prøvd uten aux tilkoblingen? Kansje det funker uten den Lenke til kommentar
mkon Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Prøvde uten den men syns det kom suse/pipelyder fra kortet kanskje det bare er slik men det funker da så.....dell is dell :!: Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Suselyder? .. Hmm. Er det sjenerende da? Kansje du skulle invistere i nytt kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå