ferrgott Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Noen sanger er bare geniale. Kommer med noen eksempel her, kom for all del med alle dere kjenner til. Når jeg sier instrumental mener jeg at ingen synger, bare så det er klart. Noen få must-høre sanger: Jeff Beck - Beck's boogie * Ingen link.. sorry, kom med en om dere har! Rush - Yyz * Live i Rio JerryC (Pachelbel) - Canon Rock * Talentful kar, minst! Kommer med flere om jeg finner. Pointet med tråden var at jeg vil vite om flere geniale sanger der ute som er så sykt fengendes at du må høre dem 3 ganger på rad. BRING IT! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Stratovarius-Holy Lights Den går FORT, og det er brilliant gitar og keyboardspilling samtidig. Spesiellt partiet etter det "rolige" partiet på midten. Endret 13. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Dimmu Borgir - Perfection or Vanity In Flames - Man Made God In Flames -Dialogue With the Stars Den jeg liker best ut av de tre er uten tvil Dimmu Borgir. Første gang jeg hørte den falt jeg pladask og var på en måte første skritt ut i metal-sjangeren. Liker også In Flames sine instrumentalsanger, men de når ikke helt opp til Dimmu sin. Edit: Og selvfølgelig: Theme from The Rock! Endret 13. april 2006 av CurSe Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Eric Johnson - Cliffs of Dover *Boogie* Lenke til kommentar
Paull Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Digger Pink Floyd - One of these days. Egentlig en veldig enkel låt, men alle småtingene kombinert syns jeg gjør den til en liten perle. Introbassriffet, psykedeliapausen, hovedriffet, gitaren i bakgrunnen som bare spiller masse kult, rykkingen i godfoten. Knall låt! Endret 13. april 2006 av Paull Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 The Commodores - Machine Gun (kjent fra filmen Boogie Nights). Fantastisk funky låt. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Metallica's låter må jo nevnes, selv om de fleste sikkert kjenner til de. Call Of Ktulu, Orion og To Live is to Die. Andre: Liquid Tension Experiment - Biaxident, Paradigm Shift, Acid Rain Dream Theater - Streams of Consciousness (en av mine største favoritter) Nightwish - Crimson Tide / Deep Blue Sea Scorpions - Coast to Coast (helst live-versjonen) Wig Wam - The Drop (er egentlig overasket over at jeg likte den, men sånn er det nå bare...) In Flames - Man Made God, Dialogue With The Stars, Jester's Dance Booker T and the Mg's - Green Onions (klassiker!) Endret 13. april 2006 av ZprMario Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Windir - Soge II Windir - Sòknardalr Windir - Norrøn Seier Tre fantastiske mektige sanger. Endret 13. april 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
tmth Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Eneste instrumental musikk jeg klarer å høre på er gitar sanger. Eks: Stevie Ray Vaughan - Traffic Jam Stevie Ray Vaughan - Lenny Jimi Hendrix - Star Sprangled Banner Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Stevie Ray Vaughan - Little Wing Å, herre så perfekt nydelig den låta er! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 The Allman Brothers Band - Jessica Sergei Rachmaninoff - Moderato - Piu vivo - Allegro - Maestoso. (Alla marcia) - Moderato Franz Liszt - La Campanella James Taylor - Intrumental 1 og 2 Lenke til kommentar
drugis Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Stevie Ray Vaughan - Little WingÅ, herre så perfekt nydelig den låta er! 5914580[/snapback] skulle akkurat til å si det samme! og så har du mangen av nirvana sine sanger som er ganske rå gitar spilling i. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 The Commodores - Machine Gun (kjent fra filmen Boogie Nights). Fantastisk funky låt. 5913943[/snapback] Eksepsjonelt enig med deg der. Hørte på den da vi råna i dag Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Old Mans Child - In Quest of Enigmatic Dreams. Herlig låt. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Dream Theater - The Dance of The Eternity Steve Vai - Bad Horsie Steve Vai - Ten Surrender Video Steve Vai - The Crying Machine Joe Satriani - Satch Boogie Video Joe Satriani - Always with Me, Always with You Joe Satriani - Surfing With The Alien Joe Satriani - The Extrimist Alle disse er alltime-favoritt hos meg Skal prøve å legge ut videoer EDIT: Noen videoer lagt ut Endret 14. april 2006 av pogcj Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 What's Up, Marching Heroes - The Wooden Cross, Lunatic (mer enn gitarsolo enn noe, da, men la gå) og Unity - alle av Rage - er vel de jeg liker som ikke allerede er nevnt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Metallica - Orion Tidenes instrumental, fra legendariske Master of Puppets. Bassen i denne er vill. Cliff<3 Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Metallica - Orion Tidenes instrumental, fra legendariske Master of Puppets. Bassen i denne er vill. Cliff<3 5926300[/snapback] Quoted for truth! Sannsynligvis min favorittlåt gjennom tidene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå