Fjelldal83 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Hei, er litt plaget med at jeg får beskjed om at brannmur stopper DHT i Azureus. Har deaktivert brannmuren i både routeren min og modemet. Alikevel går det ikke.... Bruker port 6885. Har prøvd mange andre porter også, med samme resultat.. Har ADSL2 20mbit fra NGT. Noen gode råd? Endret 13. april 2006 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 NGT, Telenor og noen andre tilbydere leverer adsl gjennom pppoa/e og et modem med integrert bredbåndsrouter. Dette gjør at du kun har 1 offisiell ip tilgjengelig, og derfor må du videresende (nat'e) disse portene frem til din lokale ip. sjekk ut http://portforward.com for howto's. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Er litt grønn på dette, men jeg får prøve. Hjertelig takk til deg Zerge og god påske Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 HAr nå portforwardet ipen min og gjort de endringene som jeg skulle inne på modemet, men får samme DHT feil. Finnes det noen bittorrentklienter som bare fungerer uten noe triksing osv? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Nei desverre, de forskjellige clientene bruker samme tekniske oppbygning i bunnen, så de vil alle være avhengige av å få porter videresendt inn til dem. Du kan forresten prøve å sette en port over 45000, da noen isp'er kan ha restriksjoner i 6881 området:) Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hva skal du egentlig med DHT? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå