Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt 7900GT nå?

Scortech

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er temmelig lei av at INGEN butikker/nettbutikker har 7900GT inne.

Er det noen her som har gode erfaringer med nettbutikker fra f.eks USA??

Jeg må ha kort nå...

please someone help

5912183[/snapback]

Rolig nå :p

Sjekk prisguiden, der finner du nok et kort på lager :thumbup:

Lenke til kommentar

Sorry hvis jeg virker litt irritert...Er ikke bare litt irritert,ikke deres feil..er så utrolig fustrert og irritert over at nettbutikker er så utrolig trangsynte at de ikke kan se at det minker på lageret og da bestille inn etterhvert..men nei..de skal vente til det er forsent og da bestille inn nytt..hadde jeg hatt en sparringspartner i ringen nå så hadde jeg synes synd i han..hehe

Lenke til kommentar
Det var 100+ 7900GT kort inne på komplett i helga som var. Bestillte eit sjølv. :)

5912299[/snapback]

Stemmer dette. Var Gainward's 7900GT-256 MB. Men det ble revet bort på kort tid.

Vurderte selv å kjøpe, men tenker jeg venter til flere har fått inn 7900GT til under 2700,-. Ser prisene alt har gått ned litt, så når kortene er allment tilgjengelige igjen er nok de nede i 2600,- :)

Jeg har også sjekket ufattelig mange sider (brukt bl.a webshopguiden) uten å finne et eneste kort. Flere butikker hadde 12.04.06 som dato når de fikk inn nye kort, men samtlige har utsatt denne datoen til 18.04.06 eller lengre. Nå er det bare å vente å se om butikker som visstnok får inn kort 14.04.06 - 18.04.06 faktisk holder hva de lover/antar :)

Om korta ikke har kommet tilbake innen 20.04.06 så skriver jeg brev til Jens Stoltenberg og klager!

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Dette er absolutt den værste påsken i hele mitt liv..Jeg sitter her med en esse maskin som jeg låner. går ikke an å spille noen ting på denne maskinen. maskinen min har jeg fått i følgende ting som: Asus A8N32-SLI,2gb ram,og det som hører til..eneste jeg mangler er skjermkort. og det får jeg søren ikke tak i noen steder..livet er et helvete uten at jeg kan spille på maskinen min....snufs....jeg bruker maskinen min 12-15 hver dag. og nå når jeg ikke kan bruke maskinen til det jeg er vant med å gjøre så holder jeg på å bli gal...bokstavelig talt

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Jeg er så desperat etter et 7900GT kort nå at jeg gjør hva som helst for å få tak i et kort..så lenge priser holder seg på 3000,- hehe

5916220[/snapback]

Det er så rart at jeg fant et 7900gt på første forsøk når jeg leste trådstarterens første innlegg. Bruker dere weboversikten på f.eks. prisguiden til å lete fram skjermkort på lager ?

Har du mer enn 3000 å sløse bort så finner du ihvertfall noen 7900gt kort her på lager :)

Endret av Spartan
Lenke til kommentar

At web-shoppene ikke har korta inne, er nok ikke fordi de ikke merker at lageret minker, men fordi de rett og slett ikke får nok kort. nVidia har jo såvidt meg bekjent sagt de har litt problemer med å få produsert nok. nVidia-kort går jo som varmt hvetebrød om dagene, og det er jo ikke bare Norge som skal ha kort, det er de fleste landene i hele verden. Så om man vil ha et , må man nok smøre seg med tålmodighet. :shrug:

Lenke til kommentar
Du har ikke vurdert å gjøre noe annet i påsken? f.eks være ute med familie osv? Jogge deg en tur eller no

hehe..ikke aktuelt...jeg bor i samme hus som familien..for holde det.hehe

er litt tullete å bruke over 3200,- og oppover på 7900GT når man får akkurat samme kortet til 2400-2500,- om man bare venter noen dager.

Så sant så sant

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...