Gå til innhold

Vifteløst PCI-E (16x) kort

Anbefalte innlegg

Som topic indikerer trenger jeg ett slikt. Aner ikke hva det skal være, har svært lite erfaring med vifteløse (billige?) grafikk kort.

Behøver ikke være noe overkill. HTPC'n består ellers av Pentium M 1,77GHz, 2GB ddr-2 RAM og nok disk :)

Har bra med kabinettplass, men prisen bør være i nedre sjiktet. skal brukes til dvd/divx og internett. Og ja... skal kjøre på MS W Vista.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som topic indikerer trenger jeg ett slikt. Aner ikke hva det skal være, har svært lite erfaring med vifteløse (billige?) grafikk kort.

Behøver ikke være noe overkill. HTPC'n består ellers av Pentium M 1,77GHz, 2GB ddr-2 RAM og nok disk :)

Har bra med kabinettplass, men prisen bør være i nedre sjiktet. skal brukes til dvd/divx og internett. Og ja... skal kjøre på MS W Vista.

5912174[/snapback]

Et slik kanskje? Link.

duger ikke til spilling selvsagt, men til ditt bruk holder det i lange baner. støtter også directX 9.0c som vel er kravet for Vista så vidt jeg har fått med meg.

Lenke til kommentar

kortet har innebygget intel grafikk i chipset: Intel 915GM

Denne onboard løsningen (med 128mb delt minne) fungerer dårlig og får dårlige skussmål i vista.

Ett nytt kort bør derfor være endel bedre, men spilling er altså ikke prioritert.

Fint med svar og også om jeg får flere forskjellige kort å velge imellom.

Lenke til kommentar
kom med et maks budsjett så blir det endel enklere.

edit: dette er vel ikke så dumt valg. (ser ut som det er passiv kjøling hvertfall?)

5912376[/snapback]

Litt overkill?? :)

tja, prisnivå 350~800.-

Egenlig bare nok til det jeg trenger. skal ikke brukes til spill som sagt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...