V?rbris Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Hei Ved nylig scanning med AVG free antivirus fikk jeg under hurtigsøket i begynnelsen at fil ved disk C\windows system 32 shell32.dll under result/infection oppgitt CHANGE og under path stod det CHANGED på denne filen. Alle tidligere scanninger får jeg oplyst OK. Men ved ferdig søk beskjed ikke virus funnet. Vet ikke hva denne fils virke er men prøvde flere gjennoppretninger uten hell dvs tidspunkter som 2-3-4 april fikk beskjed om at gjennoppreting ikke lot seg gjenomføre, men fikk gjennopprettet til 11.04 og scannet på nytt med avg, da var opplysningen change/changed undre c`windows system32 shell32.dll borte. Og jeg fikk igjen opplysningen OK. Jeg lurer på hva denne fils jobb består i, og om at 3 sikkerhetsoppdateringer fra windows som jeg lastet ned i går kan/kunne ha forandret denne fil? noen som vet? Endret 12. april 2006 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 håper det er greit at denne tråden her for en liten bump.... Jeg har akkruat det samme problemet, noen som vet hva det er? Her er bildet av konsollen: shell32.bmp Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Det er ikke noe å bekymre seg for. Den viser bare at det har vært en endring i systemet eller filene. Det er helt normalt, noe Grisoft (AVG) har sagt selv. Edit: It is normal that AVG shows that files, the MBR or Boot record to have changed. These are done during normal maintainance, when you or windows updates files or have had to correct errors on the drive. The only time that you should worry is if they also show as infected. Endret 19. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 OK, godt å vite. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå