Gå til innhold

PS3 sitt OS kjører tungt

SteveVice

Anbefalte innlegg

Dette ser heller mørkt ut for Sony synes jeg, etter min mening burde de gått for Nintendo sin taktikk, altså å ikke gi ut all mulig info om konsollen deres, for å så bare gi oss utsettelser og skuffelser.

Sony er kjent for å lyve og overdrive, så ikke hold pusten...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det var en som sa att 6mnd er lite tid siden det tek lang tid og lage 6 millioner konsoller, nå skal eg ikkje vere skråsikker her men mener eg leste ein plass

at sony ikkje starter masseproduksjon av ps3 før tidleg i september.

DET er lite tid det, 2mnd på 6 mill units er lite tid selv til sony og vere.

kan hende noen har misfostått sony her no, når dei snakka om 6 millioner konsoller så trur eg ikkje det var til launch, men til mars 07. kan hende eg tar feil her og men som sakt, trur eg har lest det ein plass... :hmm:

Lenke til kommentar
Dette ser heller mørkt ut for Sony synes jeg, etter min mening burde de gått for Nintendo sin taktikk, altså å ikke gi ut all mulig info om konsollen deres, for å så bare gi oss utsettelser og skuffelser.

5921045[/snapback]

kjent for å lyve å overdrive? hvor da på xbox fan boy forumet. syns alle bør vente ril den komer ut å se hvor bra den blir. sony har drevet med spill lenge. er lenge siden playstation 1 kom. Ms har bare hoppa i det. så tror den blir bra men er vansklig å si så blir vente å se

Lenke til kommentar
http://www.mc.com/cell/media/large.cfm

Cell demo

5921323[/snapback]

har sett den, HØR PÅ DET HAN MANNEN SIER I DET KLIPPET. det er ikke tull og overdrivelse det der for faen. fanboys få opp øyne deres og slutt å slikke MS bak. skjønner ikke hva dere liker ved X360. er det den surrende lyden av maskinen? er det Halo som er xbox sitt beste spill? de små tassene som løper rundt å skriker. er det bare konge når du har gjort det bra på et brett eller spill og maskinen bare tar natten? jeg vet ikke hva dere liker jeg ass. kansje er det laggen i forskjellige spill? er litt av et mysterium det der. det eneste og JA det ENESTE spillet på 360 er oblivion som orginalt ikke er et 360 spill. PC spille egentlig. ps3 kommer til å bli best og det vet sikkert x360 fanboys. spill som killzone. mgs, Gran turismo, GTA og mange flere knuser xboxen. hadde det ikke vært slik at xboxen klikker hele tiden og må sendes til reperasjon så hadde jeg kansje likt den. som en eller annen skrev i en post et eller annet sted på forumet. "ps3 er ikke godt gjennomtenkt". se det klippet så ser du hvor BRA den cell prosessoren er. bare hør nøye på hva han sier. siden x360 er så godt gjonnomtenkt så lurer jeg sykt på hvorfor i ******* den klikker så mye og hakker osv osv. og den bråkinga til x360. den er IRRITERENDES. the unhackable ****. jeg likte x360 i begynnelsen men alle x360 fanboys \ sony hatere har fått meg til å misloke den. egentlig går jeg etter spill ikke konsoll.

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar
kjent for å lyve å overdrive? hvor da på xbox fan boy forumet.

Den einaste plassen dei ikkje er kjent for å overdrive er tydlegvis i din lille verd. :)

Artig liten blogg som vart posta i ein tidlegare tråd: http://www.vgb.no/8004/perma/42968/

5921450[/snapback]

Det blogginnlegget er noe av det sanneste som er skrevet om Sony. Når tåka letter der hos deg Dilly Man så bør du virkelig ta å lese den.

Lenke til kommentar
kjent for å lyve å overdrive? hvor da på xbox fan boy forumet.

Den einaste plassen dei ikkje er kjent for å overdrive er tydlegvis i din lille verd. :)

Artig liten blogg som vart posta i ein tidlegare tråd: http://www.vgb.no/8004/perma/42968/

5921450[/snapback]

ja men så trodde jeg du og alle andre viste at 1337 eller hva faen det er, er en ps3 hater så den var litt unødvendig å komme frem i vg. men men jeg sier bare at folk skal vente å se til den kommer ut. eller om en mnd så får man se hva som vises i E3 messa.

Lenke til kommentar
har sett den, HØR PÅ DET HAN MANNEN SIER I DET KLIPPET. det er ikke tull og overdrivelse det der for faen. fanboys få opp øyne deres og slutt å slikke MS bak. skjønner ikke hva dere liker ved X360. er det den surrende lyden av maskinen? er det Halo som er xbox sitt beste spill? de små tassene som løper rundt å skriker. er det bare konge når du har gjort det bra på et brett eller spill og maskinen bare tar natten? jeg vet ikke hva dere liker jeg ass. kansje er det laggen i forskjellige spill? er litt av et mysterium det der. det eneste og JA det ENESTE spillet på 360 er oblivion som orginalt ikke er et 360 spill. PC spille egentlig. ps3 kommer til å bli best og det vet sikkert x360 fanboys. spill som killzone. mgs, Gran turismo, GTA og mange flere knuser xboxen. hadde det ikke vært slik at  xboxen klikker hele tiden og må sendes til reperasjon så hadde jeg kansje likt den. som en eller annen skrev i en post et eller annet sted på forumet. "ps3 er ikke godt gjennomtenkt". se det klippet så ser du hvor BRA den cell prosessoren er. bare hør nøye på hva han sier. siden x360 er så godt gjonnomtenkt så lurer jeg sykt på hvorfor i ******* den klikker så mye og hakker osv osv. og den bråkinga til x360. den er IRRITERENDES. jeg likte x360 i begynnelsen men alle x360 fanboys \ sony hatere har fått meg til å misloke den. egentlig går jeg etter spill ikke konsoll.

5921445[/snapback]

Moroklompen. Du er litt av ein spøkefugl du.

Xbox 360 er ein spelkonsoll. Den skal brukes til å spele spel, ikkje til medisinsk forskining. Mannen i gata som er ute etter ein ny konsoll har ikkje interesse av om konsollen hans potensielt kan redde verda mot all slags sjukdomar. Det som er viktig er spela, ikkje hardwaren.

Lenke til kommentar

5921045[/snapback]

kjent for å lyve å overdrive? hvor da på xbox fan boy forumet. syns alle bør vente ril den komer ut å se hvor bra den blir. sony har drevet med spill lenge. er lenge siden playstation 1 kom. Ms har bare hoppa i det. så tror den blir bra men er vansklig å si så blir vente å se

5921384[/snapback]

Kjente sitater:

- Emotion engine will allow Toy Story graphics (PS2)

- The dance scene in FF8 could be rendered in real-time on the emotion engine (PS2)

(ikke 100% rette sitater, da jeg skriver de som jeg husker det)

Sony sin taktikk er å lage oppstyr rundt grafikk ved å vise absolutt fantastisk CG representasjoner av planlagte spill. Folk går stort sett fem på og sprer falsk informasjon videre, og slik går det....

Dette er en av grunnene til at jeg ikke liker Sony så veldig godt. Men nå er det bare slik de driver sin business.

Lenke til kommentar
har sett den, HØR PÅ DET HAN MANNEN SIER I DET KLIPPET. det er ikke tull og overdrivelse det der for faen. fanboys få opp øyne deres og slutt å slikke MS bak. skjønner ikke hva dere liker ved X360. er det den surrende lyden av maskinen? er det Halo som er xbox sitt beste spill? de små tassene som løper rundt å skriker. er det bare konge når du har gjort det bra på et brett eller spill og maskinen bare tar natten? jeg vet ikke hva dere liker jeg ass. kansje er det laggen i forskjellige spill? er litt av et mysterium det der. det eneste og JA det ENESTE spillet på 360 er oblivion som orginalt ikke er et 360 spill. PC spille egentlig. ps3 kommer til å bli best og det vet sikkert x360 fanboys. spill som killzone. mgs, Gran turismo, GTA og mange flere knuser xboxen. hadde det ikke vært slik at  xboxen klikker hele tiden og må sendes til reperasjon så hadde jeg kansje likt den. som en eller annen skrev i en post et eller annet sted på forumet. "ps3 er ikke godt gjennomtenkt". se det klippet så ser du hvor BRA den cell prosessoren er. bare hør nøye på hva han sier. siden x360 er så godt gjonnomtenkt så lurer jeg sykt på hvorfor i ******* den klikker så mye og hakker osv osv. og den bråkinga til x360. den er IRRITERENDES. jeg likte x360 i begynnelsen men alle x360 fanboys \ sony hatere har fått meg til å misloke den. egentlig går jeg etter spill ikke konsoll.

5921445[/snapback]

Moroklompen. Du er litt av ein spøkefugl du.

Xbox 360 er ein spelkonsoll. Den skal brukes til å spele spel, ikkje til medisinsk forskining. Mannen i gata som er ute etter ein ny konsoll har ikkje interesse av om konsollen hans potensielt kan redde verda mot all slags sjukdomar. Det som er viktig er spela, ikkje hardwaren.

5921486[/snapback]

ja nettopp men hvis du ser hva denne topicen handler opp så får vel du også opp øyene. det er reservet den plassen til OS. cell prossesoren er krafig nok til å klare det og sikkert mer. den er så kraftig at den brukes innen for medisin. opnen ur eyes

Lenke til kommentar

så mikrosoft er bedre med sin X360? hva med den madden som skulle komme ut. alle så bildene før den skulle komme ut iog var den slik da den kom ut? NEEEEEEEEEEEEEEEEEIII

men som de fleste har sett videoen av MGS, det var jo in-game det. så ikke det bra ut? hva med killzone? alle sier det er fikset på MEN MGS har jo bedre grafikk og det var IN-GAME

og ja det du ttt skriver at x360 er enn spill maskin ja det er ps3 og. den har cell prossessoren som gjør spillinga bedre :love: ikke noe legg på ps3 og at den tar kvelden sikkert som 360, som sony har sakt. det er ikke mye xbox 360 men heller xbox 1.5 :tease::tease:

Endret av Dilly Man
Lenke til kommentar

5921045[/snapback]

5921384[/snapback]

Kjente sitater:

- Emotion engine will allow Toy Story graphics (PS2)

- The dance scene in FF8 could be rendered in real-time on the emotion engine (PS2)

(ikke 100% rette sitater, da jeg skriver de som jeg husker det)

Sony sin taktikk er å lage oppstyr rundt grafikk ved å vise absolutt fantastisk CG representasjoner av planlagte spill. Folk går stort sett fem på og sprer falsk informasjon videre, og slik går det....

Dette er en av grunnene til at jeg ikke liker Sony så veldig godt. Men nå er det bare slik de driver sin business.

5921492[/snapback]

Og så er det jo den klassiske om at "neste år kan du plugge deg inn i The Matrix (PS2)" og så har vi jo den eviggode om at PS3 spiser DVD og driter det ut i HD, som var så nylig som sist E3. Mye gullkorn der i gården, det tragiske er som du sier at mange tror på det. De sa det en gang på Gamespot og Gamerandy sa det i en Podcast, at å gå på en Sony Pressekonferanse krever mer en bare ører, og godvilje, for 90% av hva man hører der er sci-fi, og har absolut ingenting med det produktet vi kommer til å se til slutt.

Lenke til kommentar

5921492[/snapback]

Og så er det jo den klassiske om at "neste år kan du plugge deg inn i The Matrix (PS2)" og så har vi jo den eviggode om at PS3 spiser DVD og driter det ut i HD, som var så nylig som sist E3. Mye gullkorn der i gården, det tragiske er som du sier at mange tror på det. De sa det en gang på Gamespot og Gamerandy sa det i en Podcast, at å gå på en Sony Pressekonferanse krever mer en bare ører, og godvilje, for 90% av hva man hører der er sci-fi, og har absolut ingenting med det produktet vi kommer til å se til slutt.

5921531[/snapback]

ja vi får nok se åssen ps3 blir da fanboys. vente å se. lock and cry

Lenke til kommentar
ja nettopp men hvis du ser hva denne topicen handler opp så får vel du også opp øyene. det er reservet den plassen til OS. cell prossesoren er krafig nok til å klare det og sikkert mer. den er så kraftig at den brukes innen for medisin. opnen ur eyes

5921504[/snapback]

Nå består vel PS3 av mer enn bare Cell prosessoren... RSX blant annet er ikke utviklet fra grunnen av, mer som en kraftig modifisert GF 7800 (av en sort). Nå har jeg ikke sett på hele arkitekturen til PS3, så hvordan det er ellers er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
men som de fleste har sett videoen av MGS, det var jo in-game det. så ikke det bra ut? hva med killzone? alle sier det er fikset på MEN MGS har jo bedre grafikk og det var IN-GAME

5921519[/snapback]

MGS var ingame, men det sa Hideo Kojima (mannen som lager spillet at var fint mulig på Xbox360, tror han vet litt bedre enn deg). Killzone var CG og hadde ingenting med virkeligheten å gjøre, og MGS videoen var ikke noe i nærheten av hva som ble vist i Killzone videoen, med tanke på teksturdetaljer, fysikk og sømløst miljø. Killzone 2 videoen er forresten laget av de samme som lagde cutscenes til det første spillet. Fin CG, men hva hjelper det?

Endret av Crockett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...