g@bb@ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Heisann! Jeg har et lydkort som er integrert i hovedkorte. Selv om jeg feilsøker, aktiverer eller noe slik, så får jeg ikke lyd i det hele tatt! Derav mitt problem: Jeg vet ikke hvilket det er, og både meg å Fargoth har prøvd å finne den rette driveren. Noen som kan hjelpe?? Det eneste jeg vet om lydkortet er: MPU-401-kompitabel MIDI-enhet Plassering: på SIS PCI til ISA-bro Produsent: Microsoft Endret 12. april 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 hehe, samme problem har jeg hatt, jeg hadde visstnok bare glemt å sette opp volumknappen i Windows Selv en ekspert kan gjøre den minste feil Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Vel, har prøvd det, men t.o.m VLC og mediaplayer sier at det er en feil ved korte og kan ikke spille av Lenke til kommentar
FreeGain Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Vel, har prøvd det, men t.o.m VLC og mediaplayer sier at det er en feil ved korte og kan ikke spille av 5912012[/snapback] Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, har ikke erfaring innen dette... Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 I forrige post sier jo du at selv en expert kan gjøre feil Hehe, bare tuller. Men takk for tipset, skal huske det Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har du bytta hardware, eller satt inn noe nytt i det siste? Mulig du blir nødt til å kjøpe et nytt lydkort, hvis det integrerte har gått... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Siden det er det som er integrert i HK så si navnet på det, da blir det enklere å finne rett driver.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 MPU-401 er vel den enheten som produserer lyd ut av general MIDI-låter om jeg ikke tar helt feil. Altså ikke noe lydkort egentlig. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 MPU-401 er etter det jeg vet bare en standard hvordam man koblere samme MIDI utstur til pcen ( alse en kontakt ). Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ah, trodde det var bl.a samplebank minnet for general MIDI, og MIDI-prosessoren og det der. Da jeg la inn Win98 for mange år siden fikk jeg ny samplebank på SoundBlaster PRO PCI husker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå