MindTooth Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei. Bare lurte på om det vare noen som hadde noen erfaringer rundt: http://www.aventurehosting.co.uk/ Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Du kan jo sjekke disse trådene: http://webhostingtalk.com/search.php?searchid=799340 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 I've been a customer of aventurehosting for almost 12 months, so I can speak from experience when I say that they must be one of the worst hosts around. Non of their support methods appear to be staffed with hours,even days elapsing before you get any reply from them. In the rare instance that they reply, then the problem is never their fault, usually the result of some other customer on the same server abusing the service, so they pass the buck & deny liability - all very professional . If it is an issue then perhaps Aventurehost should be better informed on how to prevent this from happening?, it certainly never appears to be a problem on any of the other hosts that i'm with. In the last few days, subscribers to at least one server have had hours of continuous downtime - Aventure says it is a problem with our sites and nothing to do with their server. Yet several other subscribers are complaining about exactly the same issues and it took 8 hours for the problem to be addressed and the first support ticket to be read. Aventure may win on price, but they don't even come close to their furthest competitor when it comes to service. Sometimes cheapest is certainly not the best and this is something to bear in mind should you ever lose all rational thought and common sense and find yourselves within 2 clicks of the Aventure sign up page!!. Quote: Like any other company we cannot sit back and expect customers to roll in without doing marketing or sales work, The best advertisment for any company is word of mouth recommendations, which perhaps is why you have to rely so heavily on your own advertising?. It's common knowledge with anybody who runs a decent business that one satisfied customer will praise you to 5 people and one dis-satisfied customer will slate you to 10 people. Hmm, ser ikke så bra ut Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Du ser etter ny host? I så fall kan jeg anbefale A Small Orange som jeg bruker. Veldig godt fornøyd med oppetid og hastigheten til support. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Du ser etter ny host? I så fall kan jeg anbefale A Small Orange som jeg bruker. Veldig godt fornøyd med oppetid og hastigheten til support. 5914902[/snapback] Takk, tror jeg går for de. Men hvordan er det med domene å slikt? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Hvis du ikke har noe domene fra før, så kan du enten registrere gjennom ASO, eller hos en annen registrar. Det enkleste er å gjøre det gjennom ASO, men på generelt grunnlag er det best å registrere domene selv, da man er sikret full kontroll. Jeg har brukt Godaddy, men har hørt mye bra om Namecheap, så tror jeg ville gått for dem idag. Hvis du har domene fra før, så må du endre navneserverne til de ASO bruker. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg har domenet nordoelum.net hos Hostean ifra før. Og kunne godt tenkt å bytte ifra dem. Er det da vanskelig å konfigurere domenet til ASO webhotellet etter jeg har transfered det til Namecheap? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Nei, det er bare å endre navneserverne til det du får oppgitt i bestillingsmailen fra ASO. Så det du bør gjøre er å først bestille fra ASO, flytte siden din over, teste at den funker, så flytte domenet over til namecheap. Antageligvis vil du under bestillingsprosedyren der få valget om å bytte navneservere, og du kan da fylle inn ASO sine. Om 0-48 timer så vil domene peke til kontoen din hos ASO, og du kan avslutte kontoen din hos Hostean Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2006 Den går ut rundt disse dager ser du Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2006 Da har jeg kansellert wehbotellet hos Hostean. Etter mottat purring ifra kreditor Jeg håper å få lagt inn en ordre hos A Small Orange om noen få dager, trenger bare penger først. Og etterhvert, flytte domenet over til NameSpace. Tusen takk eisa01 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Du har et sted å logge inn for å bytte navneserverne? Uten det, får du ikke flyttet. Btw, nå er det ikke noen order limit hos ASO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå