BAF Striker Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Vet noen om A7V8X og Silent Twin passer sammen uten å måtte bøye på kondensatorer og slipe på kjøleribbene på grunn av plassmangel til kjøleren? Hadde allerede bestillt delene til ny PC da jeg fikk greie på at Silent Twin ikke passer på alle hovedkort. _________________ AMD Athlon XP2200+ Asus A7V8X Ati Radeon 9700 Pro 2 x 512 DDR (PC 3200) Western Digital Caviar 1200JB Chieftech Big Tower 19" LCD Hvis bare den h**vetes posten hadde kommet!!! [ Denne Melding var redigert av: BAF Striker på 2002-09-29 18:49 ] Lenke til kommentar
Raz Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg vet hva du mener, hadde ett sånt hovedkort jeg også, var nesten umulig å få på kjølern. OK, jeg kjøpte nettop et a7v8x hovedkort og silent twin. Jeg hadde ingen problemer med å sette på den kjølern, det er altså god plass rundt cpusocket'en. -Raz Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Ja, Silent Twin passer bra på A7V8X hovedkortet. Når du har montert kjøleren er det enda masse plass rundt socketen Lenke til kommentar
BAF Striker Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Takker for svarene gutter! Sparer meg for flere bekymringer. Lenke til kommentar
Sikmu Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Diggbar PC du har BAF! (Så og si akkurat det samme som jeg har bestilt meg) :smile: Har også hørt at det skal være veldig god plass rundt CPU sokkeln på det HK`et.. så tror ikke du skal få noen problemer med det... Lenke til kommentar
BAF Striker Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Vel - hittil har jeg bare fått prosessorvifta. Resten ligger i postsystemet som tar utrolig lang tid ettersom jeg tjenestegjør i FYROM for tiden. PC`en koster ca 24000,- eks. moms. Hvis jeg nå ikke får være i utlandet i 367 dager eller mer, må jeg betale moms og avgifter når jeg kommer tilbake til Norge. Det suger big time! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå