Simenaa Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei. Jeg skal oppgradere pcen min med et lydkort, og lurer på hvilket lydkort jeg skal ha. Lydkortet trenger ikke ha så mange funksjoner , bare at kvaliteten viss jeg skal ta opp lyd i et spill at lyden blir helt SYLKLAR, og at lyden i lydkortet er kjempefin, skal passe til gaming (Jeg lager counter-strike filmer og spiller det og Mvh Simen - Takk for all hjelp Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Creative Audighy 4 er en sikker vinner til en lav pris HER! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Creative Audighy 4 er en sikker vinner til en lav pris HER! 5911531[/snapback] Ja det er et godt kjøp. God påske! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=2422&mlevel=130100 rimeligere og rimelig frakt som komplett har har vanlig audigy, veldig fornøyd, tror audigy 4 er noe raskere og noen mer finesser det fine med lydkortene er at alle er 24 bits 96khz eller noe sånt, eller får en opp til 190khz eller noe, for det kvasse øre, ikke vet jeg. evt, litt ekstra ordinert EMU, audiophile lite latency på dem alle Endret 12. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Anbefaler X-Fi extrememusic. Litt dyrare enn nevnt over men eg synes lydkortet er verdt pengane. Merka iallefall forskjell fra mitt gamle billige. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dette Kortet skal vist vere bra Har ikke testet det selv da men Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Anbefaler X-Fi extrememusic. Litt dyrare enn nevnt over men eg synes lydkortet er verdt pengane. Merka iallefall forskjell fra mitt gamle billige. 5912052[/snapback] støtter den. har selv det kortet det er det billigste i X-fi serien men lyden er bare digg stor forbedring fra mitt gamle og er kjempefornøyd. ingen problemer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå