MasterCard Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Heisann alle sammen =) Jeg har et lite problem :: Jeg er en flittig counter-strike spiller og spiller en del når jeg har tid. Problemet mitt er at når jeg spiller cs så klikker ofte cs slik at cs avbrytes og jeg faller ut i windows uten noen feilmelding. Jeg bare faller ut av windows akkuratt som at jeg skriver "quit". Ingenting skjer etter dette, alt er helt vanlig, må ikke reboote eller noe. Dette skjer ofte og er VIRKELIG irriterende. Jeg må joine cs igjen vær gang jeg faller ut. Noen som har noen peiling på hva som kan være problemet? tusen takk for alle svar =) -Takk Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg antar at dette er et CS problem og ikke at datamaskinproblem, eller skjer dette også i andre spill? Kan jo være utdaterte skjermdrivere. Prøv å skifte til Open GL grafikk istedenfor Direct 3D eller omvendt, prøv å endre på opløsning osv. Altså i CS ikke i Windows. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 spiller ikke så mange andre spill, men detter ikke ut av "GUDFAREN" på standard grafikk-innstillinger. Har ihvertfall ikke fallt ut i den tiden jeg har spillt d. Jeg får prøve å kjøre d med litt lavere oppløsning og hertz. -Takk =) Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Klikker enda, når jeg tok ned oppløsning fra 800x600 til 460x640. Noen som har noen flere forslag? Kan d være sjermkortet som er fucka? -Takk =) Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 noen som kan finne noen oppdaterte drivere til sjermkortet mitt?!? Sapphire Radeon 9600 Atlantis Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Oppgi alle specs. kjekt å ha f.eks. i signatur ##Signatur fjernet av moderator, ingen PC-specs bortsett i fra i profilen ## denne moderatoren tar feil.... er ikke lengre regler mot specs i sig. - burde vært regel mot å poste uten. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 gå til nvidia.com og velg driver pakke der.. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 hva mener dere? Skal jeg si alle pc specsa mine? og gå til nvidia.com? d er ikke et nvidia kort =P Menne pc specs: AMD Athlon 2600XP+ 2.01 GHz Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256 MB 2 x 512 Kingston RAM ASUS A7V600-F Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Dumme meg... ati.com er vel rette stede for din del. last ned den pakken som passer for deg. Følg guiden. edit: https://support.ati.com/ics/support/default...ge&folderID=293 Endret 12. april 2006 av Blacki Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 jeje, får prøve d der da, men er d mulig at å kjøpe nytt kort hjelper meg? -Takk =) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kjør denne en hel natt: http://www.memtest86.com/ Og da vil du kunne se om det er ramet. Lenke til kommentar
laiter Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Mulig det er noe Adware/spyware som plager deg.. Hadde dette problemet med CS en gang i tiden jeg også. Da var det et eller annet som "trigget" på tilfeldige tidspunkt midt i gamingen Var ingen reklamevidu o.l som poppet opp, bare pcen som gikk tilbake til windows.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Når du oppgir specs, så oppgi PSU og. Har du tilfeldigvis en billig LCD? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Beste er om du har en extra maskin og så teste del for del.. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 har ikke billig lcd, formaterte og problemet var der før og etter formatering. Får prøve den testen da. Jævlig irriterende detta her, blir gal. Sitter på lan nå, kom idag. Og skal spille compo. Veldig irriterende om jeg faller ut ingame. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ligger CS på oppgavelinjen, eller er det helt borte? Se evt. i task manager om det kjører i bakgrunen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Har du overklokket FSB , via chipset Kt600 har ikke lock på PCI/AGP . Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 har ikke overklokka noe! Jeg hakke fått kjørt den testen ennå, men håper på å få løst dette snart nei ligger ikke i bakgrunn, oppgavelinjen og i taskmanager. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 /bumb sry 4 bump men jeg har bare ikke fått fixa problemene min enda :'( Kan ramen ha noe og si på at dette skjer?!? Kan rammen være skadet? eller er d ikkje mulig at ramen har noe å si i forhold til d som skjer? =( -Takk Lenke til kommentar
villkort Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Hei! hadde noe av det samme problemet før! Sitter du på trådløst? det var det som var galt til meg..eller så kan det være internett levrandøren som er litt ustabil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå