tjuddi Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 lurer på å bygge en ny pc snart, har 7 vifter i pc en nå noen er seriekoplet og andre kjøres via enermax justeringspanel, men det bråker for mye! Hva kan gjøres? har lurt på vannkjøling, men er redd for bråk fra pumpen? kan vannet sirkulere uten pumpe? Hvem har stillest PC her på forumet? oppsett? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Pumpa bråker nok ikke like mye som 7 vifter vil jeg tro Hvilken vannkjøling tenkte du på, og hvilke vifter har du? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 det var disse viftene 80x80 som kom først med reostat for et par 3 år tilbake lilla på farge, så har jeg 2 viffter som kom med kabinettet som kjøres på ca 4-5 v. viften på skjermkortet er tatt ned til ca 6v har enermax silent eller noe sånt power der jeg styrer den store viften i bunn trinnløst via enermax kontrollpanel viftet på CPU er bygget om ttl 80X80 også kraftig nedskrudd. har en gml AMD 1400/266 thunderbird eller noe sånt? den utvikler sykt med varme har en xp2100? liggende(den jeg har er 1600mz) men trenger vel ny PC til høsten og den MÅ være Stillest i gaten Har lest om et skjermkort som kommer uten vifte hadde det vært slikt til cpu også hadde det vært toppers? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå