Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stepping C0, har prøvd ut litt med denne og ender opp på 3,6Ghz som maksimal OC. ETT hakk over, så booter windows til en sånn fin blå skjerm. Noen tips? Resten av innmaten er et MSI 865PE Neo2 hovedkort, 2GB TwinMos 3200 DDR ram (Som går på 400 nå), kjøling: Thermaltake BW 735, ALDRI over 44 grader.

Skal jeg tukle med kjernespenning? Eller har jeg nådd limit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du kan prøve og skru opp Vcore litt :) et lite hakk, Så kan du prøve litt til. Husk og kjøre noen runder superpi/3dmark/prime95 for og sikre stabilitet :)

Mvh Sweet

PS: all OC jøres på eget ansvar.

5911334[/snapback]

Takker :) Skal teste ut dette i morra. Andre snodige "bivirkninger": Windows finner ikke printer, Skype gir rar lyd UT.. Hmm Lurer på om jeg er "passed the limit" her.. Systemet forøvrig går helt dønn stabilt etter noen timer på 3,6

Lenke til kommentar
ap ap ap, har du satt på PCI LOCK? dersom du drar opp PCI i tillegg kan du skade HD; lydkort, osv :

last ned clock gen for og holde øye med PCI, hvilket hovedkort har du egnetlig?

5913219[/snapback]

Det står i første post, MSI 865pe. 865pe er trolig det beste overklokkings-chipsete på markede nå. Jeg har akkuratt det samme kortet og kjører [email protected] , min stepping er E0, og jeg kjører på 1.5 volt

Lenke til kommentar
ap ap ap, har du satt på PCI LOCK? dersom du drar opp PCI i tillegg kan du skade HD; lydkort, osv :

last ned clock gen for og holde øye med PCI, hvilket hovedkort har du egnetlig?

5913219[/snapback]

Det står i første post, MSI 865pe. 865pe er trolig det beste overklokkings-chipsete på markede nå. Jeg har akkuratt det samme kortet og kjører [email protected] , min stepping er E0, og jeg kjører på 1.5 volt

5918467[/snapback]

Ser ikke ut til at jeg får låst pci noe sted.. Alt som er er ett alternativ for hastighet på PCI buss. Hvor 33/66 er det laveste..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...