bokhylle Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei! Jeg lurte på hvilket OS som kommer til å ta over etter Windows XP. Tror dere at det er Vista eller et linux eller et annet? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Vista er MS sin avløser til XP ja. Den kommer i Januar 2007. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Vista kjem nok til å ta over. Eg tviler på at linux vil klare å ta opp konkurransen med det første. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Vis man skal på tg til neste år så er det Vista hele gjengen har liksom? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Ja, hvis de har lyst til å dra nytte av den nye spillmotoren (DX10) og de nye måtene man bruker maskinvaren på datamaskinene. Sjekk denne siden for en trailer av Crysis. Et bilde: Endret 12. april 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Tja, det er kanskje litt tidleg med tanke på at Vista nettopp har komt ut. Men ein god del kjem nok til å ha Vista då ja, Ved TG 2008 rekner eg med at Vista er dominerande. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Jeg kommer nok til å *kremt* laste ned Vista *kremt* å teste det en måned for å se om jeg liker det, hvis jeg sitter med en god følelse kjøper jeg det. Får håpe Microsoft gir ut en "demo" som de gjorde XP 64-Bit. Endret 12. april 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kommer nok til å *kremt* laste ned Vista *kremt* å teste det en måned for å se om jeg liker det, hvis jeg sitter med en god følelse kjøper jeg det. Får håpe Microsoft gir ut en "demo" som de gjorde XP 64-Bit. 5911468[/snapback] Det siste gjør de nok ikke, men det første kommer nok jeg også til å gjøre. Det spørs hvor mangen testversjoner jeg får via Connect. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kommer nok til å *kremt* laste ned Vista *kremt* å teste det en måned for å se om jeg liker det, hvis jeg sitter med en god følelse kjøper jeg det. Får håpe Microsoft gir ut en "demo" som de gjorde XP 64-Bit. 5911468[/snapback] Det siste gjør de nok ikke, men det første kommer nok jeg også til å gjøre. Det spørs hvor mangen testversjoner jeg får via Connect. 5911477[/snapback] Jo, får håpe jeg får en BETA jeg å, har meldt meg på. Dog jeg tviler sterkt på at jeg får en CPT. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kommer nok til å *kremt* laste ned Vista *kremt* å teste det en måned for å se om jeg liker det, hvis jeg sitter med en god følelse kjøper jeg det. Får håpe Microsoft gir ut en "demo" som de gjorde XP 64-Bit. 5911468[/snapback] Det siste gjør de nok ikke, men det første kommer nok jeg også til å gjøre. Det spørs hvor mangen testversjoner jeg får via Connect. 5911477[/snapback] Jo, får håpe jeg får en BETA jeg å, har meldt meg på. Dog jeg tviler sterkt på at jeg får en CPT. 5911499[/snapback] En CTP er bare en "standard". Det betyr at den er mer grundig sjekket for feil og bugs enn andre utgaver. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Hvor lenge til tror dere at jeg kan holde meg til XP Pro da? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Regn med to-tre år fra nå. Ihvertfall. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Såpass ja. Trodde Vista hadde tatt over med en gang det var lansert.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nei. Fortsatt brukes Windows 2000. Jeg vet faktisk ikke helt hvor lang tid det vil ta, men med de nye fordelene Vista vil gi, tror jeg ikke jeg kommer til å klare meg lenge med kun XP. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg kommer nok til å *kremt* laste ned Vista *kremt* å teste det en måned for å se om jeg liker det, hvis jeg sitter med en god følelse kjøper jeg det. Får håpe Microsoft gir ut en "demo" som de gjorde XP 64-Bit. 5911468[/snapback] Det siste gjør de nok ikke, men det første kommer nok jeg også til å gjøre. Det spørs hvor mangen testversjoner jeg får via Connect. 5911477[/snapback] Jo, får håpe jeg får en BETA jeg å, har meldt meg på. Dog jeg tviler sterkt på at jeg får en CPT. 5911499[/snapback] En CTP er bare en "standard". Det betyr at den er mer grundig sjekket for feil og bugs enn andre utgaver. 5911515[/snapback] Okay, mente egentlig bare en Vista-versjon jeg får av Microsoft for å Beta-teste. Må vel oppgradere pc'en før jeg får tak i Vista, Vista bruker vel utrolig mye ressurser? Pluss at man kanskje skal kjøre noen vanlige programmer + spill som krever utrolig mye, hvor mye ram vil du tro det kommer til å kreve? XP bruker vel 233 mb ram eller noe, Vista kommer vel til å bruke mer enn 400..? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Blir DX10 kun tilgjengelig i Windows Vista? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Må vel oppgradere pc'en før jeg får tak i Vista, Vista bruker vel utrolig mye ressurser? Pluss at man kanskje skal kjøre noen vanlige programmer + spill som krever utrolig mye, hvor mye ram vil du tro det kommer til å kreve? XP bruker vel 233 mb ram eller noe, Vista kommer vel til å bruke mer enn 400..? 5911696[/snapback] Vista kommer ikke nødvendigvis til å kreve så fryktelig mye, med tanke på at man ikke må benytte seg av alle de nye funksjonene som setter store krav til skjermkort osv. Med all eye candy og annen kravstor funksjonalitet skrudd av vil vel de færreste måtte oppgradere pcen sin for å kjøre det nye oprativsystemet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Blir DX10 kun tilgjengelig i Windows Vista? 5911717[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Må vel oppgradere pc'en før jeg får tak i Vista, Vista bruker vel utrolig mye ressurser? Pluss at man kanskje skal kjøre noen vanlige programmer + spill som krever utrolig mye, hvor mye ram vil du tro det kommer til å kreve? XP bruker vel 233 mb ram eller noe, Vista kommer vel til å bruke mer enn 400..? 5911696[/snapback] Vista kommer ikke nødvendigvis til å kreve så fryktelig mye, med tanke på at man ikke må benytte seg av alle de nye funksjonene som setter store krav til skjermkort osv. Med all eye candy og annen kravstor funksjonalitet skrudd av vil vel de færreste måtte oppgradere pcen sin for å kjøre det nye oprativsystemet. 5911802[/snapback] Okay, det var fint. Kjøpte nettopp på 1 gb ram til nå, så jeg har 2 gb. Hvis jeg må kjøpe mer blir jeg sint. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Med slik ein innmat du har i kassa de skal nok du klare å kjøre Vista i all sin prakt med alt mulig mikk makk skrudd på uten problemer. Endret 13. april 2006 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå