Rex_Rodney Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Hei.. noen som kan hjelpe meg med hvorfor vifta drar seg rett opp på maks når jeg starter et spill, og går på maks helt til jeg avslutter spillet? blir litt sliten i huet i lengden når man sitter og spiller Er den vifta som er ringet rundt i rødt på .. Vifte Endret 23. juni 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Er det CPU-vifte eller GPU-vifte. Sjekk temperaturen på CPU/GPU mens du spiller. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Er det CPU-vifte eller GPU-vifte. Sjekk temperaturen på CPU/GPU mens du spiller. 5910877[/snapback] Cpu regner jeg med, men hvor sjekker jeg tempen? finner bare mange prosent den yter der og da jeg..!? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Bl.aq. i BIOS, eller med overvåkningsprogram (Sandra, Everest e.l.). Hva slags PC er det? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Cyberco, intel pentium 4, 3,4 GHz , 512 mb ram. . om det sier deg noe.. kan kanskje bruke speedfan til og sjekke temp? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Cyberco sier meg ingenting. Klarte heller ikke finne noe på nettet. Er dette en laptop eller stasjonær? Kjøpt i Norge? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Cybercom ja. . ja kjøpt i norge.. er stasjonær... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Denne her er det... http://www.dinside.no/data/maskinvare/pc+-.../art115975.html Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvis dette er et problem som har startet i senere tid kan årsaken ligge i støv. Spill belaster både CPU og grafikkort hardt slik at disse blir varme med det resultat at viftene må gå på høyt turtall. Sjekk om det er mye støv i maskinen (se godt etter på kjøeribbene). Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Har sjekket for støv, var ikke noe særlig støv der egentlig. . den gamle maskinen jeg hadde taklet de samme spillene fint og det var en dårligere pc... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ingen som har noen råd? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Er nok varme, og bråket du hører er vel den vifta som står i sidedøren. en kompis har en sånn pc, og den bråker grusomt når den blir litt varm pga den vifta i sidedøra Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 tror complexity har rett for jeg sliter litt med det og når jeg kobler den til.. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 2. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2006 Ja bråker fælt, men er bare når jeg spiller spill . . Er det noe og kjøpe som kan hjelpe på det? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Ja bråker fælt, men er bare når jeg spiller spill . . Er det noe og kjøpe som kan hjelpe på det? 6230827[/snapback] Ny vifte Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Kjører viften på fullt når du kjører stressprogrammer som Prime95 eller SuperPI? Hvis den ikke gjør det, er det nok skjermkortviften. Endret 2. juni 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Kjører viften på fullt når du kjører stressprogrammer som Prime95 eller SuperPI?Hvis den ikke gjør det, er det nok skjermkortviften. 6232224[/snapback] Lurer på om det er skjermkortvifta, for når skjermen pauser eller blir svart under spilling da roer vifta seg og starter når det kommer opp igjen. . hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Dyr løsning: Du kan kjøpe nytt skjermkort med stillere kjøling. Billig løsning: Du kan kjøpe ny kjøling til skjermkortet. Se rundt på f.eks Microplex, Komplett og forumet. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 Er den vifta på bildet ringet i rødt om det hjelper noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå