Gå til innhold

Grillsesongen begynner snart: gass, kull eller V8?

JacEr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte bare jeg skulle legge inn bildet av grillen jeg linket til i 1. post:

Største grill-kosen er vel å grille pølser på spidd over åpen flamme, feks st.hans-bål. Kosen med å dra frem grillkull skjønner jeg ikke, svidd mat som smaker tennvæske er en "sjarm" jeg ikke klarer å venne meg til. Er mulig jeg bare har for mange dårlige opplevelser med engangsgriller :thumbdown:

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

* Halvpart av en gammel oljetønne fra statoil, ikke helt utbrent. (Gir en deilig ettersmak)

* En gammel rist som har vært brukt i ca 10 år, på en annen gammel grill. helst ikke vasket mer enn et par ganger på de overnevnte 10 årene. (Gir en deilig aroma i tillegg til ettersmaken i forrige punkt)

* Masse grillkull du har plukket selv fra gamle bålplasser, hvor det har vært mang en fuktig aften før.

* Grillmat

Alle disse punktene er viktige for et ytterst herlig resultat.

Endret av T-Solberg
Lenke til kommentar
* Halvpart av en gammel oljetønne fra statoil, ikke helt utbrent. (Gir en deilig ettersmak)

* En gammel rist som har vært brukt i ca 10 år, på en annen gammel grill. helst ikke vasket mer enn et par ganger på de overnevnte 10 årene. (Gir en deilig aroma i tillegg til ettersmaken i forrige punkt)

* Masse grillkull du har plukket selv fra gamle bålplasser, hvor det har vært mang en fuktig aften før.

* Grillmat

Alle disse punktene er viktige for et ytterst herlig resultat.

5918360[/snapback]

Haha, hadde en sånn en før, men så blei det hull i den. :(

Koselig sak det der. Nå har jeg ei sånn rundt kule på stativ, den går på kull. Uannsett kull gir den beste smaken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...