Gå til innhold

Grillsesongen begynner snart: gass, kull eller V8?

JacEr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
, og den gir ikke kjøttet den grillkullsmaken ..

5910959[/snapback]

deter jo detsom er sjarmen med grilling. ellers kan en likesågodt steke i stekepanna

5911034[/snapback]

Jeg er halvveis enig med deg.. Ang smaken var jo egentlig bare et bipoeng, det med at det tar halvparten av tiden å varme opp grillen var hovedpoenget ;)

Lenke til kommentar
, og den gir ikke kjøttet den grillkullsmaken ..

5910959[/snapback]

deter jo detsom er sjarmen med grilling. ellers kan en likesågodt steke i stekepanna

5911034[/snapback]

Jeg er halvveis enig med deg.. Ang smaken var jo egentlig bare et bipoeng, det med at det tar halvparten av tiden å varme opp grillen var hovedpoenget ;)

5911177[/snapback]

det er sant, gass er mer praktisk, men kull gor bedre resultat etter min mening.

V8 gir vel bare bråk

Lenke til kommentar
Gass er tingen ute og inne  :thumbup: 

V8 bråker... en slik motor bråker ikke, den synger.

5911746[/snapback]

Enig der, en ordentlig V-8 er som å høre på musikk, men når det gjelder Grillinga vil jeg nok henge meg på den med grillkull, det er så utrolig godt med maten grilla på grillkull, det skaper en aromatisk og behagelig smak, og i tillegg utrolig sjarm i det.

Lenke til kommentar

En god gammeldags kullgrill gir den beste grillmaten.

MEN synes dog at gassgrillen er en utrolig kjekk tingest.

Det blir til at man griller mye oftere enn med kullgrill, da det bare er å tenne en fyrstikk (eller bruke piezo tenneren) og hive på pølsene.

Men en gammeldags grill må en fylle på med kull, bruke litt tennveske, ha vann tilgjengelig osv. Samt må en fjerne restene som har brent opp. Mye arbeid i grunn...

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...