Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Helt svart der Win XP loadingen skulle ha vært

Gjest Slettet-lQle7N2M

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lQle7N2M

Jeg hadde maskinen min stående på en natt, noe jeg har gjort hundre ganger før. Men når jeg skulle begynne å bruke pc en neste dag var skjermen helt svart og reagerte ikke på beveging av musen eller trkking på tastaturet. Jeg prøvde å restarte maskinen og alt så helt normalt ut helt til der Windows XP loadingen skulle ha vært. Der blir skjermen helt svart igjen, viftene går og "ON" lyset lyser men maskinen arbeider ikke og har ingen respons på musen eller tastaturet. Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan fikse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har samme problemet, får ikke startet i sikkerhetsmodus.

Eller, ikke helt det samme problemet.. Jeg kom på TG, og fant ut at Hardisken min ikke virka, så jeg kjøpte en ny en.. Instalerte windows etc. så skulle jeg reboote, og da fikk jeg dette problemet..

Endret av Morgoth^^
Lenke til kommentar

Har du overklokka CPU?

Jeg overklokka CPU min P4 fra 2.4-2.8 med boxed vifte, dette ble vel om merke for varmt, og da skjedde akkurat dette hos meg. pcn kom vel og merke inn i win første gangen og pcn slokna pga over 70C andre gangen ble det svart og ikke noe fungerte inntil jeg klokka den ned til 2.7 igjen.

tror ikke dette var til så mye hjelp men da har dere ihvertfall min erfaring med dette.

Kom nå på at det kan være Win installasjonen din ikke har gått helt bra, så reinstall win (helst med en annen win cd) og prøv igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M

jeg har fått fikset det

Ved å bruke repararerings muligheten når du booter med win cd en. Ikke den repair greia som kommer opp med en gang. Trykk på enter ogs så kommer det opp en annen repair mulighet, den virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...