Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg hadde maskinen min stående på en natt, noe jeg har gjort hundre ganger før. Men når jeg skulle begynne å bruke pc en neste dag var skjermen helt svart og reagerte ikke på beveging av musen eller trkking på tastaturet. Jeg prøvde å restarte maskinen og alt så helt normalt ut helt til der Windows XP loadingen skulle ha vært. Der blir skjermen helt svart igjen, viftene går og "ON" lyset lyser men maskinen arbeider ikke og har ingen respons på musen eller tastaturet. Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Morgoth^^ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) har samme problemet, får ikke startet i sikkerhetsmodus. Eller, ikke helt det samme problemet.. Jeg kom på TG, og fant ut at Hardisken min ikke virka, så jeg kjøpte en ny en.. Instalerte windows etc. så skulle jeg reboote, og da fikk jeg dette problemet.. Endret 12. april 2006 av Morgoth^^ Lenke til kommentar
Morgoth^^ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 /bump Kan noen prøve og hjelpe meg. væær såå snill sitter på TG uten maskin, ikke morro. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Prøvd en reperasjonsinstallasjon av XP? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har du overklokka CPU? Jeg overklokka CPU min P4 fra 2.4-2.8 med boxed vifte, dette ble vel om merke for varmt, og da skjedde akkurat dette hos meg. pcn kom vel og merke inn i win første gangen og pcn slokna pga over 70C andre gangen ble det svart og ikke noe fungerte inntil jeg klokka den ned til 2.7 igjen. tror ikke dette var til så mye hjelp men da har dere ihvertfall min erfaring med dette. Kom nå på at det kan være Win installasjonen din ikke har gått helt bra, så reinstall win (helst med en annen win cd) og prøv igjen. Lenke til kommentar
Morgoth^^ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har ikke overklokka CPU. men hvordan skal jeg få til og reinstallere windows når jeg ikke kommer inn, uansett om jeg starter opp med en annen windows cd.. Men hvis jeg bytter harddisk (igjen), vil det hjelpe da? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Får du bootet med en bootdisk da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 jeg har fått fikset det Ved å bruke repararerings muligheten når du booter med win cd en. Ikke den repair greia som kommer opp med en gang. Trykk på enter ogs så kommer det opp en annen repair mulighet, den virker. Lenke til kommentar
Marshall939 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Kan noen fortelle hvorfor i svarte granskauen det kan bli sånn enkelte ganger? Har selv vært borti det samme,men måtte sende inn HK da det mest sannsynligvis var defekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå