multimann33 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har tidligere lagt inn emne angående ettertenning. Jeg fikk ordnet den ettertenninga. Men nå har jeg funnet en feil til. Bilen har begynt å koke uten at den er på rødt. Den viser normal temperatur. Og jeg byttet termostaten for 3 dager siden. Da jeg kjente på slangene, virket det som ikke det var vann i de. Og de var kalde. Kan dette være vannpumpa som ikke får vannet til å svirre? Begynner å bli lei av feilene som dukker opp etter den andre... hehe.. Det visst derfor den skyter opp turtallet pga den ikke får kjøling? Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Choken vil legge seg på igjen hvis ikke den får varme.Din bil vil koke hvis ikke den er blitt luftet eller hvir lokket ikke er tett.Pass påp at du kan se at det kommer vann fossende igjennom den tynne slangen som går inn på toppen ved radiatorlokket. Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 ja, den kommer vann igjennom den tynne slangen. Var ute og startet den opp igjen nå. Og da går den som den skal. Det virker som turtallet stiger til 4000 rpm når den er varm. Og han den henger seg der... Og derimot at jeg får en ettertenning.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Og radiatorviften starter? Lenke til kommentar
multimann33 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 radiator vifta går hele tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå