MiRaCL Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei Skal kjøpe meg ny psu så fort påske ferien er over,har en liste over aktuelle kandidater,noen andre her som har noen meninger om disse? Hiper Type-R 580w Tagan Easycon 580w Enermax Liberty 500w Mist 600w (har ikke sett noe test av denne) Chieftec 560w(finner ikke noe test av denne) Uansett hvilken psu det blir,så må den ha modulære kabler som er sleevet. Noen som har noen forslag/meninger? Lenke til kommentar
Nuvian Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 seasonic s12 500 eller 600w. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Hmm,leste at seasonic f.eks ikke funker med DFI kort,vil helst ha en psu som funker med alt. Glemte å si at jeg må ha psu som er stille, psu'en jeg har nå er det som bråker mest i kabinettet. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Tagan 2force 580W! tror ikke det finnes noen stillere PSU`er enn Tagan sine med vifte i hver ende! prøv å unngå de med en kjempevifte på undersiden. lufta blir slått fram og tilbake her, og gjennomstrømingen blir dårligere. jeg har prøvd mye forskjellig, men jeg må si at Tagan er de beste jeg har vært borti. hver eneste detalj er tenkt på, og ingen spareløsninger noe sted... Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Mist 600W må jo være overlegent råest av disse... Tror den godt kunne vært kalt 800W dersom Mist hadde regnet ut watt på samme måte som mange andre produsenter gjør... Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 ikke hiper. Selv om det står silent, er den langt i fra det. Kjekt å kunne ta av ekstra ledninger, og mye bra tilbehør men støynivået holder ikke mål. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 Kjøpte meg en Hiper Type-R 580w forige uke, den funker kjempe,er faktisk helt stille. Selv med overklokket system under load. Er meget fornøyd Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Kjøpte meg en Hiper Type-R 580w forige uke, den funker kjempe,er faktisk helt stille. Selv med overklokket system under load. Er meget fornøyd 5939070[/snapback] Samme her,har en Hiper 580W og den er stille. Det var litt støy av den de to tre første dagene men det forsvant fort. Ellers er jo Misten konge da. Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 Helt enig med miracl og Snekker`n, ville godt for Hiper`en. Bestillte meg en sånn for ikke så lenge siden, og er veldig fornøyd med den. Den er ikke bare stille, den er fin å se på også ! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Var litt usikker på Hiperen når jeg kjøpte den,syns kabel løsningen virket litt upraktisk,men viste seg og være genial,har akkurat det jeg trenger av kabler i kabinettet nå Har hør av flere at den bråker under load, med mitt opsett gjør den ikke det ihvertfall. Fikk og høre at den sorte(som jeg har) har en type vifter, mens blå og rød har andre type vifter og er derfor mere stille. Ville vel aller helst hatt mist 600w,siden den psu'en er den mest praktiske som er ,men psu'en min sang på siste verset og jeg fikk tilbud om en hiper levert rett fra tg til meg på døra,så klinte til. Nå får jeg klokket igjen og alt er bare supert Vil annbefale denne psu'en til hvem som helst. Lenke til kommentar
kentyboy Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Mist 600w er bestillt Håper at jeg ikke angrer Lenke til kommentar
tovalb Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hei kjøpte nettopp en hiper 580w (blå). Den kommer jeg til å levere tilbake pga støyen. Bare etter kun få minutter med maskinen på durrer den lille vifta med en desibel på godt over 30. Dette selv uten load. Det er synd ellers er psu helt perfekt. Hva mener du snekker`n med at den ble stille etter noen dagers bruk? Skal jeg vente noen dager å se om den blir stillere før jeg leverer den inn? (Høres litt rart ut) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Satt i Hiper 580W idag og for et bråk! Nå er den mest bråkete delen i maskinen strømforsyningen. Håper samme skjer her som hos Snekkern, ellers blir det retur.. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Mist og denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309233 så får du en stille maskin, min erfaring. Brukes i en stue pc med vifteløs skjermkort 6200 256MB og ingen kabinett vifter. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. april 2006 Forfatter Del Skrevet 23. april 2006 Merkelig med Hiper'en, mange som sliter med at den bråker, jeg gjør ikke det, kan jo ha noe med ventilasjonen,min suger luft inn utenifra,så kan jo ha noe å si. Men under load og hvis den blir varm,så vil den jo bråke en del. Hører ikke min ihvertfall,men har rimelig godt ventilert kabinett nå da,så skulle bare mangle. Har faktisk klart å få pc'en min utrolig stille nå, skal den bli noe mere stille,så må jeg ty til støydempnings plater,men ser ingen grunn til det. Kan ikke klage på hiper ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå