Gå til innhold

Ønsker tips om den beste bærbare til 50,000,-


ken36

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke behov har du? Ikke behov for å bruke mer enn 30.000 på en toppspesifisert Bærbar PC.

Hvis han har lyst til å svi av 50k til bærbar er vel det hans sak ;)...Men overkill, ja :!:

 

edit: og så står det "jeg må bare bruke"...hehe, må man så må man :)

Endret av -Codeman
Lenke til kommentar

Hvis jeg skulle svi av 50.000 på PC, hadde jeg brukt 12.000 på en knøttliten lettvekter av en 12" eller noe, og resten på en stasjonær. Når man kommer opp i denne prisklassen, blir forholdet mellom pris og ytelse ADSKILLIG bedre på stasjonære enn bærbare.. Ditt valg, men det virker ganske tåpelig spør du meg..

Lenke til kommentar

Nei jeg vil ha en maskin som er spesiell, og lurer på om jeg evt kan kontakte evt Acer/Dell for å få noen spesielt " skredder syd ! Tror dere at det er mulig når man vil legge så mye penger i en maskin?? Jeg kan dra det enda lenger hvis den blir veldig personlig 50-100,000,-

Lenke til kommentar
Dette er vel mitt valg...

5910901[/snapback]

Alienware er gode maskiner. Jeg spesifiserte en PC med bl.a prosjektor og det beste grafikkortet m.m. Nådde en sum av 9923$. Det tilsvarer vel rundt 65.000 kroner.

 

Er det nok for deg? Info om maskinen finner du her.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
En veldig bra bærbar, ville kjøpt en sånn, hvis jeg kunne: http://www.rockdirect.com/rockshop/shophom...prcd=XCTX-T2600

 

 

Koster 2467£, rundt 30000 kroner tipper, pluss at du må betale moms tror jeg.

 

Man kan ikke se konfigurasjonen jeg har gjort på den, så du får bare gjøre det selv hvis du vil.

5911008[/snapback]

 

Takker for tips Septimus men tenkte på om det er mulig å få en pc som ingen andre kan få kjøpt, og ja jeg har vunnet i lotto :D

Endret av ken36
Lenke til kommentar
En veldig bra bærbar, ville kjøpt en sånn, hvis jeg kunne: http://www.rockdirect.com/rockshop/shophom...prcd=XCTX-T2600

 

 

Koster 2467£, rundt 30000 kroner tipper, pluss at du må betale moms tror jeg.

 

Man kan ikke se konfigurasjonen jeg har gjort på den, så du får bare gjøre det selv hvis du vil.

5911008[/snapback]

 

Takker for tips Septimus men tenkte på om det er mulig å få en pc som ingen andre kan få kjøpt, og ja jeg har vunnet i lotto :D

5911130[/snapback]

 

 

Hvor mye vant du da?? :cool:

 

|mEg|

Endret av Torland
Lenke til kommentar
Eehhhh jeg som er 42 da ...ville liksom bli med på dette jeg å skjønner du  :innocent:  :innocent:

 

Vi får gå tilbake til pilsen vi så får den andre ta rødbrusen å bokstavkjeksen sin  :)

5911483[/snapback]

Hva så om jeg er atten, liker rødbrus og Tom & Jerry kjeks? Jeg klarer ihvertfall å holde en diskusjon uten å bruke ord som ikke hører hjemme i en slik diskusjon.

 

PS: Kommentar

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...