Lufen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dette var nok litt dårligt gjort! 5912871[/snapback] synes jeg på ingen måter Finnes ingenting som tilsier at en Druid må bruke leather Er cloth tingen bedre enn hans leather , ja da burde han rolle need. Kan han bruke den? ja, er den bedre enn hva han har? ja, kan han da rolle need? ja Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 så lenge han er healer spiller det vel ingen rolle om han har cloth eller leather? Uansett finnes minimalt med leather gear til dr00ds rundt den lvlen til healing... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Sånn går det med de som sletter en 60 paladin Men egentlig, jeg har også rullet på cloth som paladin faktisk fordi det er bedre enn det jeg har SELV om det var cloth-users i gruppa... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Druids = Leather. SLik er det bare. MEN! Untaket er at hvis cloth brukern ikke vil ha det, så kan druiden neede hvis det er greit for partiet. Men det er mainly cloth brukere som kan neede, det er vel også grunden til navnet clothbruker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Druids = Leather. SLik er det bare. MEN! Untaket er at hvis cloth brukern ikke vil ha det, så kan druiden neede hvis det er greit for partiet. Men det er mainly cloth brukere som kan neede, det er vel også grunden til navnet clothbruker 5923246[/snapback] hvorfor skal det ikke være greit for partiet? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Leather er bedre enn cloth. Kan du bruke leather... Da holder du deg til leather. Jeg blir ikke sint på folk som spiller spillet annerledes, men det er slik jeg gjør det. Det virker mest rettferdig slik, og folk vil da generelt sett få best mulig utstyr. Som lvl 39 Hunter ville jeg til og med latt en Rogue fått en god leather chest. Selv om jeg også trengte den. Fordi om 1 lvl kan jeg bruke mail, og kommer mest sannsynlig til å få noe bedre snart. Mens Roguen kanskje kunne ha brukt den i mange levler videre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 hva synes dere om en warrior i lvl 40-42 roller på main itemene i SM? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hva synes dere om en warrior i lvl 40-42 roller på main itemene i SM? 5924649[/snapback] ville rolla på den selv jeg men warrioren min siden du ikke får noe bedre på en god den levler som warrior, bare synd den aldri droppa Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Dere vet at forskjellen mellom cloth og leather er kun hvor mye armor det er på itemene? For en klasse som ikke skal bli slått på mye (les resto/balansedruids og healadins) så har de like mye rett på cloth som clothusers. De beste druidsene og paladinene har en fin blanding av all slags armor typer for å maksimere healingoutput/dps de har. Så at et druid roller på cloth for å få mer ut av healing eller casterdpsen sin synes jeg er 100% riktig. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 cloth er for pyser og homofile, ekte druids går feral ;P Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Druids = Leather. SLik er det bare. MEN! Untaket er at hvis cloth brukern ikke vil ha det, så kan druiden neede hvis det er greit for partiet. Men det er mainly cloth brukere som kan neede, det er vel også grunden til navnet clothbruker 5923246[/snapback] hvorfor skal det ikke være greit for partiet? 5923473[/snapback] "omg druid taking cloth, roll a mage or something" "ninja looter" "you wear leather" og lista går.. Ender som vanlig med at en dude leaver group og skaper helvette, uansett klasse. If you catch my drift. Det er mange idioter der ute. (ikke ment til deg altså chokke,bare så du vet det) Endret 16. april 2006 av KillerX Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hva synes dere om en warrior i lvl 40-42 roller på main itemene i SM? 5924649[/snapback] Hva, stæsjet som Herod dropper? Ingen problemer, de har finfine stats til både warrior og shaman. Grønn lvl40 plate har crappy stats/koster en del (truesilver-saker + Boots of avoidance). Gode platedrops må man til Uldaman for å få tak i (lvl40-45, liten sjanse for å bli med når du er lvl40). Ikke si at 213 armor, 13str og 8 sta + 1% crit ikke er mer fristende enn "steel plate helm" med 355 armor og ingen stats. Eller 196 armor med 6str og 15 sta ikke er mer fristende enn 327 armor, 5str og 1% dodge. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Ble anklaget for Ninja Looting engang pågrunnet det! Shaman Roller på Cloth, Shaman vinner. Kicket ut av raid group. Fjortis sjef i den groupen. Lenke til kommentar
ddahlez Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 i PvE har armor INGENTING å si for andre enn tanks, så at druids roller på cloth er helt ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå