kaaasen Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Heisann. Var en tur inne i SFK for ikke lenge siden, og selvsagt droppet det to veldig gode cloth-drops. (Feline Mantle og Belt of Arugal). På begge disse rollet druiden need, hvor jeg også gjorde det. Jeg er mage, og mener at jeg helt klart burde fått førsterett på begge disse, siden jeg var eneste clothbruker i gruppen. Jeg har som mange av dere sikkert vet spilt både warrior og paladin i endgame, og det kunne ikke falle meg inn og rolle need på verken cloth, leather eller mail hvis det var andre som trengte det i gruppen. Mitt spørsmål til dere er derfor; hadde druiden rett til å rolle på cloth eller ikke? Den eneste lootregelen som ble brukt var 2 N iløpet av runnet, men jeg synes vel egentlig det er underforstått at classene skal holde seg til sin type armor. Jeg har lyst til å advare andre på realmen om denne characteren, men er ikke helt sikker på om jeg burde. Har dere noen meninger om det? edit: Har forøvrig tre screenshots som viser begge rollene samt en whisper hvor det eneste han preseterer å si er "Sorry". edit2: la til screenshottene. Endret 12. april 2006 av Complexion Lenke til kommentar
Wice Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nei, han har ikke rett til det! Helt idiotisk spør du meg! Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 10int 2agi 3sprit En druid har egentlig mer nytte av det beltet der enn en clothuser. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 10int 2agi 3sprit En druid har egentlig mer nytte av det beltet der enn en clothuser. 5910566[/snapback] Ja, med tanke på agi, så har han det - men argumentet hans var jo at det var healinggear. For å være ærlig har jeg mer bruk for kraftig økning på int, enn han har. Mener nå jeg da. Og nå skal vi jo heller ikke glemme at det var cloth. Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Helt borti natta at han rolla need og du var eneste clothuser. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Helt greit at begge roller need da begge har bruk for itemsene. EOD. (er så jævlig lei av fokuseringen på de forskjellige typene armor). Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 syns også det skulle gått til cloth user.. altså deg Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Hadde ikke blitt mye igjen for oss stakkars cloth-users hvis hver eneste druid og shaman/paladin hadder rolla på alle cloth-itemsa. Idioti spør du meg.. Endret 12. april 2006 av Jonas Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Agi og spirit er ikke noe en lav level mages trenger å bry seg om. greit at druiden fikk det belte eller hva det var Endret 12. april 2006 av preskatv Lenke til kommentar
Myx Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Selvfølgelig skal cloth-brukere ha førsterett på cloth, men ha i bakhodet at SFK er for level 17-22(?) og mange svært uerfarne spillere har sine første erfaringer med instancer der. Jeg er helt sikker på at med litt erfaring så kommer han til å lære "skikk og bruk" i world of warcraft. Logget for en stund siden inn på en toon jeg ikke har spilt på et års tid, og fikk meg en god latter da jeg så på utstyret jeg hadde samlet meg til den =) Edit: Fyren kommer nok også til å lære at for druids er det *ekstra* viktig å holde seg til Leather, da man mister masse armor om man bruker cloth, siden AC multipliseres i bear form. 100 armor tapt på en robe, vil f.eks vokse seg til 360(?) armor i bear form. Endret 12. april 2006 av mythix Lenke til kommentar
Myx Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Forresten: som et lite sidesprang: http://www.thottbot.com/?i=37908 Hunter, Shaman, DPS warrior-loot? Siden det er mail vil det være naturlig å si shaman/hunter, men jeg vet at denne også er mange dps-warriorers våte drøm. "Regler" må være fleksible, og man må respektere at folk må få lov til å spille spillet sitt som de vil Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nå må det jo nevnes at det ikke finnes noen blå leather shoulders før level 30 da Og laveste grønne er 25. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ah, skulle gjerne hatt den head'en. Lionheart er egentlig bedre til fury-dps, men utseendet og staminaen gjør den kjempebra. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ehm, selvsagt kan han rolle på den. Er du klar over hvor lite bra healinggear det finnes for oss på lavere level? Og er du klar over hva vi i 9/10 tilfeller må gjøre i en instance, samma hvilken spec? Riktig, heale. Warriors med Eye of Rend? Hunters med +crit leather? ZOMGVARSLEREALMFORUM!!1111 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ser ikke problemet. Ja, det er cloth, men druider kan bruke leather, de må ikke. Samme med dps-warriors som tar mail-items. Kan bruke plate, må ikke. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 ganske teit diskusjon, SFK er low level instance altså er det ikke noe poeng å stikke der for loot siden du om 3-4 levler bruker noe annet uansett... Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Warriors med eye of rend vil jeg si er litt ekstremt, syntes det går greit med _en_ mail del, men leather? Edit: Ikke sant smeagoldfish, robe of arugal holder sinnsykt lenge Endret 12. april 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Gene Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har en druid med robe of arugal, er lvl 36 nå så den begynner å bli litt utdatert, men har ikke funnet noe bedre enda. Lenke til kommentar
different Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 ganske teit diskusjon, SFK er low level instance altså er det ikke noe poeng å stikke der for loot siden du om 3-4 levler bruker noe annet uansett... 5911536[/snapback] Noen går der for morro, andre for loot. Selvsagt er det "poeng" å stikke der, det kryr ikke av god cloth loot heller, og mye varer lenge. Bruker fortsatt en blå lvl 19 chest som lvl 31, god som gull. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Dette var nok litt dårligt gjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå