Gå til innhold

Et Cutenews Problem! :S

Anbefalte innlegg

Hei, når jeg bruker

<?PHP
$number = "5";
include("path/to/show_news.php");
?>

Noe som skal gjøre så man kan se de 5 siste nyhetene,

Får jeg opp dette

Warning: main(path/to/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12

Warning: main(): Failed opening 'path/to/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12

Hva har jeg gjort feil? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, når jeg bruker

<?PHP
$number = "5";
include("path/to/show_news.php");
?>

Noe som skal gjøre så man kan se de 5 siste nyhetene,

Får jeg opp dette

Warning: main(path/to/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12

Warning: main(): Failed opening 'path/to/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12

Hva har jeg gjort feil? :p

5910406[/snapback]

Det du må gjøre er å finne filen show_news.php, hos meg ligger den rett under rot på nettstedet cutenews (original plassering). så må du inkludere denne. path/to/show_news.php er bare gyldig hvis du i mappen hvor hovedside.php ligger har en mappe som heter path og i den en mappe som heter to og i den mappen ligger filen show_news.php

You see?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...