Mattlakk Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei, når jeg bruker <?PHP $number = "5"; include("path/to/show_news.php"); ?> Noe som skal gjøre så man kan se de 5 siste nyhetene, Får jeg opp dette Warning: main(path/to/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12 Warning: main(): Failed opening 'path/to/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12 Hva har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei, når jeg bruker <?PHP $number = "5"; include("path/to/show_news.php"); ?> Noe som skal gjøre så man kan se de 5 siste nyhetene, Får jeg opp dette Warning: main(path/to/show_news.php): failed to open stream: No such file or directory in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12 Warning: main(): Failed opening 'path/to/show_news.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/pear') in /mnt/home2/a/ap/apotex/public_html/garyhoo/include/hovedsiden.php on line 12 Hva har jeg gjort feil? 5910406[/snapback] Det du må gjøre er å finne filen show_news.php, hos meg ligger den rett under rot på nettstedet cutenews (original plassering). så må du inkludere denne. path/to/show_news.php er bare gyldig hvis du i mappen hvor hovedside.php ligger har en mappe som heter path og i den en mappe som heter to og i den mappen ligger filen show_news.php You see? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå