_melon_ Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: -Kalender: Ja, enkel -GPRS: ikke noe must -EDGE: ikke noe must -Email klient:nei -Klapp/skyve tlf -Vekt: uviktig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. : fargeskjerm -Størrelse på skjerm. uviktig, men bør være lesbar -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2000kroner til rådighet. Hvis med abbenoment, hvilket? Djucie non-stop Diverse: -Merke: Åpen for de fleste, men ønsket en nokia. -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: nei -Infrarød port:Nei -Blåtann (Bluetooth):ja -Internminne: har ikke bruk for så mye, trenger for å lagre meldinger og bilder -Minnekort?:uviktig -MP3: uviktig -Radio:uviktig -UMTS: uviktig -Triband: uviktig -wLAN: uviktig -Batterilevetid: "Viktig er mye ute og fær frem og tilbake så det er viktig. -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Sender vel en rundt 500/600 meldinger i uka(slik er det å ha non-stop abb.) Så det bør være stor bokstav etter punktum(Noe som irriterer meg grenseløst at ikke er på LG)ja. Ringer nå og da. men ikke mye. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Nokia? - bra valg. Har en 6600 - funker enda. Har kjøpt den for nesten 2 år siden. Husker ikke hvor mange ganger jeg har mystet den på gulvet, og ingenting som skjedde med. Den har en stoor skjerm, det er veldig lett å skrive meldinger (noe for deg) Eneste "-" er at den har en ikke så bra polyfoni som de nye mobiler, og den har ikke mp3. Men ka i all verden skal du med de? Mens du kan ta opp video opp til 10 - 15 sekunder (mørkere - mere tid) den har opptaker opp til 1 minutt. Du kan zoom inn opp till 800%. Jeg vet ikke korsn er de andre mobiler, siden jeg har denne nokia hele tiden og er ganske fornøyd. Altså den har nesten alt som trengs for å ha en "ok" kommunikasjon Lenke til kommentar
_melon_ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Joda hadde alt det jeg så etter, bortsett fra klapp/skyve. Det er et must for meg. Synes de tlf ser bedre ut. Også er de små og lett å ta med seg i veska:p Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Joda hadde alt det jeg så etter, bortsett fra klapp/skyve. Det er et must for meg. Synes de tlf ser bedre ut. Også er de små og lett å ta med seg i veska:p 5910345[/snapback] Ååå... så du er ei melon-jente? hehe Lenke til kommentar
_melon_ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Ja er nok det:p Så design er veldig viktig for meg:p Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ja er nok det:p Så design er veldig viktig for meg:p 5910379[/snapback] Da er en rød Samsung noe for deg sweety Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Du kan se på Nokia 6280. Med djuice Nonstop skulle denne kommer under 2000 kr. Lenke til kommentar
_melon_ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Seriøst? På nett eller i butikker? Den må jo sterkt vurderes da:) Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Seriøst? På nett eller i butikker? Den må jo sterkt vurderes da:) 5911069[/snapback] Den ligger normalt på litt under tretusen og provisjonen for djuice nonstop er ganske høy så du skulle finne denne med nonstop til ca 1500 kr i de fleste butikker med Telenor. Lenke til kommentar
_melon_ Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Takk skal du ha for hjelpen:) Da må det sjekkes ut etter påske, før tlf min streiker helt. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 annbefaler deg den tlf har den selv og dritt fornöyd. tastaturet et godt sä ä skrive lange meldinger er ikke noe problem . vis du nä skulle ha den som mp3 spiller kan du fä minnekort opptil 2gb skjermen er bare helt utrolig kan jo lese teksten pä filmer osv den er propfull av utstyr meget bra video kamera vis du nä skulle fä bruk for den enn dag menyen er bare enn dröm. mvh Olav Lenke til kommentar
_melon_ Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Da må det vel sjekkes ut. Video kamera er et must for meg. Siden typen drar til millitæret såe:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå