Mr. ve Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Fikk plutselig litt lyst på ratt og pedaler til xboxen min. Men hvilket? Har fått med meg at det ikke er FF støtte på xbox, noe som er litt surt... Ellers ser det kanskje ut til at det blir Logitech sitt, men det kosta 449,- på experten her, mot 290,- på digistore.no. og 309,- på elkjop.no. Pluss at han på expert sa det ikke var gir på det, ikke engang "flak" på baksiden av rattet. Ser de har ett på komplett, til over tusenlappen. Det syns jeg blir for dyrt. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har det Logitech rattet å har ikke vert fornøyd med det må svinge ratett helt til sperren før bilen i det helletatt svinger å da svinger den ofte for brått men pedalene er ikke så verst da :!: Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Fant ett på finn.no jeg, som jeg kjørte og kjøpte.. Logic3 Topdrive GT4.. Passer til PS2 og Xbox. Har ikke fått testa det enda.. må vel vente til etter jobb i morra :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå