Xecuter Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Har installert Flash Player 7 via Synaptic. Men har ikke Flash Player 8 kommet ut til Linux enda? Bare Windows? (Lilypond-data problemet er LØST) Endret 13. april 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Ja, den helvetes lilypond-dataen har plaget meg også. Jeg husker ikke hva jeg gjorde, men jeg slettet ihvertfall alt jeg fant som var om lilypond-data. apt-get remove --purge lilypond hjalp ikke så mye, men jeg husker ikke helt konkret hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Har også prøvd det. Men så lenge det fins i Synaptic så ødelegger det for andre pakker. Uansett hva jeg jeg gjør får jeg opp feilmelinga og noen ganger fører det til at pakkene ikke installeres. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 (endret) Har fått fjernet lilypond-data. Trikset var å installere tetex-bin (og det som fulgte med) for så å reinstallere lilypond-data. Da først kunne jeg fjerne alt. Endret 13. april 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Det blir ikke laget noen Flash 8.0 player for linux. Adobe påstår at de skal porte Flash 8.5 til de fleste platformer når den kommer om et par 10-12 år ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå