oslo121 Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) jeg vet det ikke har kommet til norge enda, men de selger det rundt om i europa og det kom ut i usa 15 november hvis noen har det så kan dere skrive litt her er spillet stort, hva synes dere, tar det langt tid å runne det? skriv åssen du synes spillet er rett og slett Endret 14. april 2006 av cresp Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 kjøpte det i frankrike nå. er sykt bra spill anbefaler folk med psp å kjøpe det Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Gidder du å skrive litt om spillet, hvordan det er å styre, hva det går ut på, hvor lenge spillet varer før man går lei, etc. Har lyst på dette spillet selv. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) styringa går kjempe bra. tar vell kanskje ti - femten minutter så har du styringa inne. spillet går for det meste ut på å skyte ned alle zombiene og lignende figurer og redde de vanlige folkene i gata før de blir infected ( til zombier ) jeg har ikke spilt det mer enn to dager, så jeg vet ikke om jeg kommer til å bli lei, men tviler på det annet som er kult med spillet er at når du kommer lengre i spillet, så kan du vinne figurene i slipknot og noen andre band til å spille med i tillegg til at musikken er fet spillet minner meg litt om STATE OG EMERGENCY til ps2 bare å spørre om mer hvis noen lurer på noe mer Endret 14. april 2006 av cresp Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Okay, spillet ser utrolig kult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå