Multimedia Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Noen som kjenner til video-avspillere som kan spille av 2 videoer samtidig, hvor man styrer avspillingen fra ett panel slik at begge videoene starter, stopper, og spoler samtidig? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 I grunnen ikke.. men det nærmeste jeg kan tenke meg er vell VLC.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. april 2006 Del Skrevet 18. april 2006 I grunnen ikke.. men det nærmeste jeg kan tenke meg er vell VLC.. 5925722[/snapback] ...som ikke kan spille av 2 videoer samtidig. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Joda, du kan ha mange VLC-vinduer oppe samtidig. De vil ikke nødvendigvis starte samtidig, men de kan alle spilles av på samme tid. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Ved hjelp av kommandoer/hurtigtaster lar vell det seg gjøre? Uansett så kan du jo bruke ett eller annet redigeringsprogram, men det dekker vell gjerne ikke dine behov..? Husk at VLC har åpen-kildekode så noen kan jo kansje ha laget noe som ordner dette.. Prøvd å google litt? Eller har ikke VLC eget forum (?) Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 i adobe premiere. (redigering program) nesten alle bra program kan ha to video, bare skift størrelse, sånn at de passer i bildet, og så exporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå