Predecessor Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg sitter med en rimelig ny 20GB HD fra Hitachi. Denne ble skiftet ut i min Laptop med en ny fra en annen fabrikant. Dette gikk på garantien, så det var ikke noe problem. Derimot så fikk jeg beholde den gamle HD`n altså Hitachi`en. Det som frister meg litt nå, er jo selvfølgelig å pårøve å få en ny fra Hitachi sentralt. Jeg har ingen skrupler for å gjøre dette, da det allerede har kostet meg temmelig mye ekstra arbeide i forbindelse med tapte data. Så dette får jeg se på som en kompensasjon fra Hitachi hvis det går da. Har noen vært borte i Hitachi eller lignende tilfeller med kranglete HD`er og reklamasjon? Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 Det værste som kan skje er vel at de sier nei. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 29. september 2002 Forfatter Del Skrevet 29. september 2002 Jo, de kan godt si nei, men de bør vel kjenne sin besøkelsestid vil jeg anta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå