TrondH Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Heisann!! Jeg har store planer om å formatere pc'en min for tiden, men siden jeg ikke har WoW CDene lurer jeg på om det er mulig å bare kopiere mappen med WoW til en annen partisjon og "hente det frem" igjen etter formateringen. Hadde vært forbanna greit siden CDene ligger i Norge, og jeg er i Australia. Takker for svar med erfaringer om dette Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 G'day mate Går helt fint det, så lenge du ikke formaterer partisjonen med WoW på. Du trenger heller ikke ha WoW på samme partisjon som du har windows på. Kjekt å ha en en egen partisjon til spill. Lenke til kommentar
TrondH Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 da blir det formatering snart! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 (endret) Throw another shrimp on the barbie! Endret 12. april 2006 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Blir det ikke mye kluss med registeret i Windows når man gjør det på denne måten? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 du kanogså bare kopiere wow fra en du kjenner, det funker helt fint Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 World of Warcraft og updatene er såpass smarte at alt du trenger å gjøre er å kjøre spillet en gang fra der du vil ha spillet. Så vil det bli lagret informasjon i registeret slik at patchene finner spillet når du skal oppdatere. Jeg har selv World of Warcraft på flere maskiner, men bare en av de det faktisk er installert på. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Throw another shrimp on the barbie! 5910302[/snapback] haha! Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Hi, im Bruce, this is my best mate Bruce, he is married to Sheila... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Kan vel bare kjøre Repair.exe inne i WoW mappa etter en reinstall. Eller? Lenke til kommentar
StarGazer Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Har ingenting å si på wow om du formaterer eller ikke. Bare start med wow.exe eller lag ny snarvei...Btw, im Bruce, fetch me another XXXX please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå