Gå til innhold

40x brenner oppfører seg som 12x

rudolfrock

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min feil...

jeg hadde ikke en CD-RW i spillern da. jeg hadde tatt den ut, men likevel så stod det 12x, men det funker iallefall nå.

men en annen ting, når jeg brenner så går recorder buffern opp og ned hele tida. 99 -> 50 -> 20 -> 50 -> 50 -> 99 osv... og dette gjør at det tar ca 5-6 min å brenne en cd.

skal det være sånn, jeg syns det var tregt...?

edit: skriveleif..

[ Denne Melding var redigert av: rudolfrock på 2002-09-29 17:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 17:46, skrev rudolfrock:

min feil...

jeg hadde ikke en CD-RW i spillern da. jeg hadde tatt den ut, men likevel så stod det 12x, men det funker iallefall nå.

men en annen ting, når jeg brenner så går recorder buffern opp og ned hele tida. 99 -> 50 -> 20 -> 50 -> 50 -> 99 osv... og dette gjør at det tar ca 5-6 min å brenne en cd.

edit: skriveleif..

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: rudolfrock på 2002-09-29 17:51 ]</font>

Du må skru på DMA

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 17:46, skrev rudolfrock:

Nei det skal ikke være sånn. Du må aktivere DMA som sagt over, men det hjelper lite hvis ikke IDE ATA/ATAPI kontrollerene dine fungerer skikkelig. Jeg hadde samme problemet selv tidligere fordi jeg ved en feiltagelse installerte feil driver, men etter en rollback til den gode kontrolleren som kommer i XP så blei alt perfekt. Men hvis ikke den fungerer bra nok for ditt system må du gå til hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt og laste ned de siste driverene. Plasseringen av brenneren er også viktig. Den skal stå som master på secondary ide kanal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...