Gå til innhold

Logitech G7 er for glatt

Anbefalte innlegg

Fatter ikke hva Logitech tenkte på da de lagde G7 musa. Den er for glatt på sidene, er man litt svett på fingrene så merker det man veldig godt. Ellers er den bra, orker ikke å levere den tilbake til Elkjøp. Noen tips for hvordan man kan gjøre den mindre glatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med G5 for meg er at den ikke er trådløs. Egentlig hater jeg Logitech fordi de har noen udugelige keyboard også, syns jeg husker et der man måtte trykke på en knapp for å få F1-F12 til å funke... at det går an.

Uansett, G7 fyker tilbake til Elkjøp i morra. Glatte mus er kun greit i en annen sammenheng... ;)

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Ting du kan gjøre for å fikse problemet:

Kjøpe klisterspray (brukt på rackertgrep i badminton)

Kjøpe noen klistermerkede saker som du fester til musa og du får bedre tak (så det i en lokal databutikk en gang) Har prøvd det selv og det funker.

...Eller ta deg en runde med GROVT sandpapir på overflaten av musa.

Musetipsene ble presentert av: Pentium 4

Lenke til kommentar
Problemet med G5 for meg er at den ikke er trådløs. Egentlig hater jeg Logitech fordi de har noen udugelige keyboard også, syns jeg husker et der man måtte trykke på en knapp for å få F1-F12 til å funke... at det går an.

Uansett, G7 fyker tilbake til Elkjøp i morra. Glatte mus er kun greit i en annen sammenheng...  ;)

5936560[/snapback]

Tipper at du sikter til F-Lock tasten, som pr i dag er vanlig på så og si alle tastatur.

Det som kanskje litt mindre kjent for allmenheten er at de fleste tasturene har en funksjon som lar denne knappen være "på" som standard, enten i driverene eller bios.

Til topic: Syns også G7s glattpolerte flate ga alt for lav friksjon. Løsningen for meg var å smøre på litt klisterspray som nevnt over.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Retur ---> Elkjøp gikk kjempegreit. Takk for gode råd likevel.

Om en vare ikke holder mål slik at man må begynne å tukle med den, så er det like godt å finne en annen tilsvarende istedet.

5945217[/snapback]

Er så enig, er så enig. Det var virkelig vise ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...