pizzafordi Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 har tatt av boxed skjermkort kjøler, så nå er det ikke noe å si på viftene, Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Det er mye som kan lage lyd i en maskin. Harddisken(e) er definitivt en av de komponentene som kan lage mest lyd, avhengig av harddisk selvsagt. Du gir oss igrunn lite informasjon om systemet ditt, og hva du selv tror osv. Strømforsyningen kan også være en potensiell støykilde hvis du ikke har sjekket den, eller vet at den er stillegående. Men du hører jo forskjell på viftesus og harddisk støy.. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) nei, måtte bare spørre, hører ikke viftene nå, 3 wd disker. husker jeg hadde en zalman 80 på fullt 35db stod det, hørtes ut somen halv delta. gjør meg ingenting, siden alle henger seg opp i det, skal jeg være med på leken. ellers så har jeg hørselvern med høytalere i sko hatt 100 delta vifter ville ikke hørt det. kansje hvis jeg sov. Endret 12. april 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå