NERV Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Guttungen til søstern min ringte og hadde et problem med sin Packard Bell maskin. Han sa den ikke startet. Når jeg kom så skiftet jeg oppstart fra DVD til HD som primary, og det så ut som om den fortsatt låste seg, men etter en laaaaaaaang stund så startet den opp. Maskinen var sein som sirup. Han sa den hadde vært det siden han tok den med til faren sin. Han hadde også avinstalert antivirus og firewall slik at den ikke blokkerte spillinga si. I alle tilfeller så kjørte jeg en Packard Bell reformatering/installering, og maskinen er fortsatt sein som sirup og starte. Når du er inne så fungerer ting ok, men sein, og vi snakker om 10 minutter fra du slår på strømmen til man er inne. Jeg har åpnet maskinen og alle deler og ledninger ser ut til å stå riktig i. Noen Ideer? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hei! Kanskje ny BIOS vil hjelpe? Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD, og sjekk minnet, harddiks og cpu. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
danfuruvarp Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 det kan hende du må inn på biosen og trykke der det står disable usb-k storage. dette skjedde på min nye pc også åg det tiok VELDIG lang tid fra du så oppstarten på bios til den begynte booting av windows. Lenke til kommentar
NERV Skrevet 13. april 2006 Forfatter Del Skrevet 13. april 2006 Han har hatt maskinen i ett år før dette skjedde. Tror dere at BIOS har forandret seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå