almo Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg har et utrolig irreterende problem me pcen. jeg kan gjøre helt normale ting som f.eks hørre på musikk, msn, spille spill, eller være på nettet, da plutselig skjermen går svart så 1sek komme bildet tilbake igjen men da har alt dobblet seg + noen rare farger. så forsvinner bildet igjen og skjermen skrur seg av. musikken forsetter og spille helt til sangen er slutt da restarter pcen seg. hvis det ikke er musikk restarter pcen seg av seg selv etter et par minutter. Jeg har prøvd: å reinnstallere windows, bytte ut skjermkortet, bytte ut ram brikker, jeg har sjekket i bios, jeg har også vært innpå kontrollpanel og sett på power options, scannet for virus og ad-aware. jeg har ikke funnet noen feil. Jeg lurer på om problemet kan ligge i noen filer e.l? eller er det feil i hovedkortet kanskje? Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Har du oppdaterte drivere til skjermkortet? Lenke til kommentar
almo Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Har du oppdaterte drivere til skjermkortet? 5910762[/snapback] ja eg har oppgradert driveren te den nyaste på skjermkortet og, någen andre windows oppgraderingen sm sko hjelpa(fått någen tips av kompiser) og ingen tng har funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå