TorbjørnK Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 noen som vet om et program som kan konvertere mp3 til wav og brenne cd av det? eventuelt bare konverteringsprogram. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Hvorfor så vanskelig? Rhythmbox kan brenne CDer, Serpentine kan brenne CDer, K3B kan brenne CDer. Du trenger ikke å først konvertere til Wav... Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) og når vi er inne på det, hvordan monter jeg cd-brenneren, og gjør sånn at jeg kan bruke den uten å være root? edit: never mind, fant ut av det... Endret 12. april 2006 av Tob2k Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 K3B er det overlegne programmet for alle cd-brenne-oppgaver, inklusive DVD:) Lenke til kommentar
print Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 noen som har testet ut nerolinux? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Nei, men alle sier det er det dårligste cd-brenningsprogrammet for linux k3b takler finfint å brenne audio-cd'r av alle verdems formater. Dra og slipp. Null problem. Dersom du ikke fikser det, annbefaler jeg å gi pc'n din til din bestemor, da hun antagelig kan gjøre seg bedre nytte av den. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 noen som har testet ut nerolinux? 5934236[/snapback] Ja. Hvis du savner noe av det man får i Nero for windows, får du det ikke med Nerolinux. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå